Toon posts:

Banned for life, wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik per gisteren banned for life ben bij NCI lineage in Texas Austin voor het posten van een politiek correcte opmerking die niet werd ontvangen door de amerikaanse bekrompenheid ben ik op zoek naar een nieuwe online game, dus ik zoek het volgende:

Een goed oogende 2d godview/ mode neerkijkend op je character game die het liefste een eigen fantasy wereld heeft of een game uit het verleden / history game is.

Sinds ik bij geen enkele game van NCI austin meer mag komen komen de volgende games niet in aanmerking:

City of heroes
Everquest
Lineage 2

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Wat was dan die politiek correcte opmerking dan?

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik meeleefde met alle onschuldige slachtoffers van de hele wereld en niet alleen die van WTC, dat elk onschuldig slachter een te veel is...

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 11:45:
Dat ik meeleefde met alle onschuldige slachtoffers van de hele wereld en niet alleen die van WTC, dat elk onschuldig slachter een te veel is...
_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Dat vond Melantus ofwell Dwight Spaulding van NCI interactive niet, Ban for life omdat hij vond dat ik er geen ruimte was voor politiek correcte opmerkingen...

Verwijderd

Tja, je hebt gewoon gelijk, maar amerika is een zeikland.

Er stond eerst iets anders, maar ik wil ook niet gebanned for life zijn :)

Verwijderd

En hier krijg je een slotje ;)

Wij bepalen niet wat jij leuk vind dus kijk eens door de active topics van sp. Zoeken voa google op beta's oid. helpt natuurlijk ook ;)

Jouw topic levert 2 dingen op: 1 een disussie over wat men in Amerika denken over politiek correct (is zeer zeker geen spielerij onderwerp) en een opsomtopic over mogelijke leuke games (zijn er al genoeg van maar is ook niet echt een discussie maar meer een "ik reageer en scoor techposts"- topic).

De opmerkingen die je hierboven stelt als zijnde onderdeel van je topic komen -niet- voor in je vraagstelling dus hoe kan ik (hoe kunnen andere users) weten dat jij dat wilt weten?

Idee/aanwijzing:
Wat we nog niet (/niet veel) topics over hebben is de vraag waarbij een aantal in de startpost gevraagde spellen vergeleken worden. Opzich zijn deze altijd interessant. Misschien dat je er een aantal kunt zoeken die je leuk lijken en dan vragen naar ervaringen?

Dus: dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.