Mijn computer met Voodoo II SLI?

Pagina: 1
Acties:

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Topicstarter
Yo Allemaal,

Ik wil de HCC goedkoop ergens een 2de Diamond Monster II kopen, (met 12 meg dan) en daarmee een SLI-systeempje in elkaar te zetten.

Ik ga de kaarten niet hoger klokken dan ze standaard staan (90 MHz dus dacht ik), moet ik dan rekening houden met dat ze zo warm worden dat ze niet naast elkaar kunnen staan in de kast?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Als het kan wel, ja.

mARCO

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Het SLI kabeltje is vaak zo kort dat ze wel naast elkaar moeten.
Tenzij je natuurlijk er zelf een in elkaar flanst.

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Ik heb zelf een voodoo 2 SLI gehad ook beide 12 mb op 90 MHz en nooit problemen gehad.

Ik heb nu geforce 2 erbij geprikt en om die beetje extra frisse lucht te geven heb ik de metalen "slotjes" zeg maar aan de achterkant van me pc van alle vrije sloten eruit gehaald.

Misschien oplossing als het problemen mocht geven.

Je moet in ieder geval kaarten wel boven elkaar plaatsen omdat SLI kabel erg kort is.

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Topicstarter
ok thnx, ik zal er iig een kopen als ik er een tegenkom, ik zie vanzelf of ik ze wel of niet naast elkaar kan zetten. Een SLI kabel heb ik nog niet, dus die zal ik misschien dan zelf moeten maken, ik weet de thread waar dat in staat zelf te vinden :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Heb zelf twee VII gehad 12mb en op 100Mhz laten draaien ging ook goed dicht op elkaar.
Ik heb ze nog liggen.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Is dat bij die Diamond dingen trouwens ook zo dat ze het zelfde versienummer moeten hebben?

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Spamajor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Nee hoor alleen het zelfde aantal mb's
en om die hitte hoef je je geen zorgen te maken. Alleen bij 100+mhz moet je er een fannetje bij zetten anders blijft ie vastlopen na een tijdje. ugh

Verwijderd

Heb ook de 12 mb van Diamond in SLi staan, zeker naast elkaar erg korte kabel.
Trouwens dat kabeltje heb ik gratis van Diamond gekregen, gewoon even surfen op het net en zoeken naar Diamond.

Btw, GF2 samen met de 2 x VD2 12 mb SLi??? Huh, dat kan en issie dan snel??? Ik heb die 2 krten beloofd namelijk aan een vriend want ik prik een MX krt erin maar als hij beter is met SLi dan hou ik hem lekker... hi hi ;-)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Je kan altijd maar 1 kaart tegelijk gebruiken. Of je gebruikt je 2 voodoo's of je gebruikt je MX.
Pagina: 1