Toon posts:

That's Write! CD's BAGGER!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu al weer de zoveelste thats write CD liggen die na een paar weken al naar de kloten is... Wat het met die dingen is weet ik niet hoor, maar iedere keer opnieuw, lijkt het wel of de CD nat is geweest ofzo, omdat er dan iedere keer een soort van vochtplekken op de buitenrand van de CD zitten. Gevolg, ik kan m'n CD wegflikkeren, inclusief software:(.

Weet iemand wat dit in vredesnaam voor probleem is met die KLOTE CD's. Niet dat ik er zoveel mee doe hoor, want het is gewoon de laatste keer geweest dat ik die KLERE dingen heb gebruikt! Geef mij maar gewoon TDK, SONY, PHILIPS, enz. Die werken tenminste wel goed, en die blijven de eerste jaren in ieder geval ook goed.

THAT'S WRITE, I WANNA THANK YOU FOR CREATING THOSE GODDAMN CD'S!!! Stik erin zou ik zeggen...

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

Exterazzo

Qeasy

WAAROM POST JE DIT IN SPIELERIJ:?

Audentia

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 20:32 schreef Exterazzo het volgende:
WAAROM POST JE DIT IN SPIELERIJ:?[/quote]Omdat ie veel ISO's download en op That's Write! CD's brandt.

• Exterazzo
  • Laatst online: 11:20

Exterazzo

Qeasy

Aha, that'll explain it >:)

Audentia

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Shit.. moet ik het nu benauwd krijgen? :'(

* Tuinhark gebruikt ook regelmatig TW! CD's, maar heeft gelukkig nog niet zulke problemen gehad. :)

:Y)

Verwijderd

Inderdaad, bij mij lukt gemiddeld 1 van de 2 Thats Write cd's goed. En zet zo'n berichtje volgende keer ff niet in spielerij

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

1 van de 2 cd's gaat goed? dat is wel een slecht gemiddelde

Elect a clown, expect a circus.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Nog nooit problemen gehad met That's Write CD's!

THeRuLeR --> Misschien lekt je pc wel ;) of
je morst teveel koffie in je player... (tis nl een uitstekende koffie houder met zo'n mooi rond gat in het laatje :D)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 19:54 schreef THeRuLeR het volgende:
Ik heb hier nu al weer de zoveelste thats write CD liggen die na een paar weken al naar de kloten is... Wat het met die dingen is weet ik niet hoor, maar iedere keer opnieuw, lijkt het wel of de CD nat is geweest ofzo, omdat er dan iedere keer een soort van vochtplekken op de buitenrand van de CD zitten. Gevolg, ik kan m'n CD wegflikkeren, inclusief software:(.

Weet iemand wat dit in vredesnaam voor probleem is met die KLOTE CD's. Niet dat ik er zoveel mee doe hoor, want het is gewoon de laatste keer geweest dat ik die KLERE dingen heb gebruikt! Geef mij maar gewoon TDK, SONY, PHILIPS, enz. Die werken tenminste wel goed, en die blijven de eerste jaren in ieder geval ook goed.

THAT'S WRITE, I WANNA THANK YOU FOR CREATING THOSE GODDAMN CD'S!!! Stik erin zou ik zeggen...[/quote][sarcastische modus]
Joh....
[/sarcastische modus]

Dat gebeurt wel eens vaker met goedkope ceedee's....

Moet je eens voor de grap zo'n dino kerst ceedeetje tegen het licht houden.....

Geeft echt een mooi effect :r

Good, bad, I'm the guy with the gun!

Verwijderd

Dit kan ik geheel beamen, zet dingen die je wilt bewaren op goede philips en anders Sony...

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Met MMORE heb ik tot nu toe ook nog geen problemen gehad...... :)

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• duderuud
  • Laatst online: 15:46

duderuud

Sliden is koel

En ik heb goede ervaring met Arita's...

Motor-Forum.nl

Pagina: 1