Toon posts:

[Shockwave]OMG! Shockwave Quake 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een bijna compleet werkende (geen ai/weapon physics/dynamic lighting (behalve op rocket)) engine quake 3 engine in shockwave.

http://64.49.219.181/rast...osphor_alpha_1024_094.htm

En ik maar werken aan mijn doom in flash...... :(

Edit:
Beter linkje:

http://64.49.219.181/rasterwerks.com/demos_alpha_09x.htm

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

holy cow batman!

wow, dat is echt 'n knap stukje werk.. zeker als je bekijkt dat 't lekker vloeiend rent op m'n slome bak.

nu alleen nog de AI en de guns. ik vraag me af of er ook een soort van multiplayer voor komt :P

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Topicstarter
De maker praat over het gebruiken van HAVOC voor object interactions en physics. Als ie dat echt gaat doen hebben we strax een engine die echt VEEL koeler is dan de ongemodde quake 3 engine....IN SHOCKWAVE! This world is nuts.

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Ja, Dope, jammer van de aanslag op de rekenkracht van je computer :P OP een PII 450 haal je amper 4 fps; maar dat mag de pret niet drukken :)
Ik had al eens pogingen in flash gezien op dit gebied van designassembly.de, maar dit is toch zeker wel baas boven baas :)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Yoozer schreef op 12 september 2002 @ 10:54:
holy cow batman!

wow, dat is echt 'n knap stukje werk.. zeker als je bekijkt dat 't lekker vloeiend rent op m'n slome bak.

nu alleen nog de AI en de guns. ik vraag me af of er ook een soort van multiplayer voor komt :P
Guns zitten erin hoor :) en volgens mij stond dit topic al in de HK. Kan 'm alleen niet vinden.

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Probeer eens te wisselen naar een andere renderer. Ik heb zo het idee dat jij software renderer gebruikt. (rechtsklik op shockwave scherm....renderer).

Verwijderd

Jammer dat dit nogal nutteloos is.. een browser is bedoeld om internetpagina's weer te geven en niet om spellen in te spelen :?

(en het gaat nog ten koste van de snelheid ook - Mafia zal je bv niet snel in je browser te zien krijgen ;))

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar b*llshit...ik weet niet of je door hebt hoe populair dit soort spelletjes zijn, maar als je kijkt naar de diverse online game sites hun bezoekers zal je zien dat dat echt niet slecht loop.
Daarnaast is dit een goeie leerschool voor nieuwe soorten navigaties etc...nou jah, ik zou een ijzersterk betoog van 3 pagina's gaan houden, maar ik ga zo vliegen naar denemarken.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ligt natuurlijk weer aan mij, maar de linkjes doen het hier niet :(

Stoer; Marduq

Verwijderd

nee want hier doen ze het ook niet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

D@MN, * BtM909 is ook altijd te laat..... :(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

kan iemand ff een mirror opzetten?

Verwijderd

Die link komt van gamers.nl maar inderdaad wel super gemaakt
Pagina: 1