[NT 4.0] 1 Profile dir op Server per group

Pagina: 1
Acties:

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Ik zit met een probleempje, ik wil graag alle users uit 1 groep dezelfde profile dir toewijzen. Ik zit nu met voor elke pc een aparteprofile dir.

Er zijn 4 groepen
met daarin ongeveer 25 users per stuk
en die hebben nu allemaal een eigen profile dir op de server wat dus iets teveel ruimte inneemt...

Is het mogelijk om ze allemaal per group 1 dir als profile dir te geven? :)

[HK mode] :> voor degene die het lukt [/HK mode]

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Realiseer je wel dat ze dan allemaal (per groep) dezelfde instellingen/opties/etc... gaan gebruiken ....

Als dat idd de bedoeling is kan je toch gewoon voor die users de profile dir naar dezelfde locatie laten wijzen ?
Krijg je wel het probleem dat als pietje iets wijzigt, uitlogt, klaasje vervolgens iets wijzigt, uitlogt de wijzigingen van pietje verloren gaan, dit is weer op te lossen door met een mandatory profile te gaan werken, maar of je dat wil :?

Waarom niet de HD space van de server uitbreiden ? ben je qua kosten waarschijnlijk goedkoper uit

[edit]
Ik neem trouwens aan dat je voor elke user een aparte profile dir hebt en niet per pc ?

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Nou het is zo ingestelt dat ze niets kunnen wijzigen in hun profile. Het is gewoon de bedoeling dat elke group een eigen profile heeft en dus alle pc's op ide locatie het zelfde functioneren ik ga dit iig ff testen thnx

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Okee alle users naar 1 profile dir verwijzen werkt niet goed.. de user.dat staat daar namelijk ook. De bedoelingis dat er niets veranderd kan worden in de profielen. Als ik de user.dat niet in de profile dir gooi dan werkt het opzich wel, maar dan moet de computer elke keer zijn eigen instellingen maken, wat dus veels te lang duurt...

Iemand een idee?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Zoek op technet eens op mandatory profile

Dan zie je o.a.:
How to Create Mandatory Profiles with Windows NT 4.0 (Q168476)

[ Voor 0% gewijzigd door TheRookie op 12-09-2002 13:50 . Reden: resultaat toegevoegd ]

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Zoals beloofd :> voor TheRookie :P
Thnx ik zal het straks eens uitproberen... :)

Pagina: 1