Leadtek GTS (beeldkwaliteit)

Pagina: 1
Acties:

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 17:34

JustDutch

was ambtenaar :)

Topicstarter
Bij Alternate staat een Leadtek WinFast GeForce2 GTS voor 67 euro in de prijslijst. Aangezien ik dat wel een mooi prijsje vind voor een geforce2 GTS, heb ik hier wel oren naar. Alleen, ik ken het merk niet en ik hoor nog wel eens verhalen over de beeld/ signaalkwaliteit van "onbekende' merken. De beeldkwaliteit van mijn MGA200 is perfect. Ik wil eigenlijk niet veel minder. Dus, weten jullie of deze kaart een beetje bij de kwaliteit van die Matrox in de buurt komt?

Forza Mucca

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Leadtek staat berucht om zijn Betere 2d filters.

• Collidor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 13:28

Collidor

Hoezo 'Dat kan niet!&#039

Matrox is niet aan te tippen... Zeggen ze. Ik ben zelf heel tevreden met mijn GF4 Ti4400 van Leadtek. Die heb ik ook aangeschaft vanwege de beruchte betere filtertjes (en die belachelijke heatsink. Heel hoog show off gehalte. Maar da's offtopic).

Leadtek staat inmiddels inderdaad bekend om zijn betere 2d filters, maaaaar (!!!) ik weet niet of ze deze al in de GTS serie ook gebruikten! Ik dacht namelijk dat ze die pas zijn gaan implementeren in de GF3 serie!

System Specs

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
hangt af van de resolutie, als je 1600*1200 of meer wilt draaien gaat het verschil maken, maar bij lagere resoluties zie je niet of nauwelijks verschil

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB