Die nieuwe soort fans

Pagina: 1
Acties:

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit ff rond te zoeken, maar zijn die nieuwe magnetisch aangedreven fans al ergens te koop?
Die dat ze vanaf de buitenkant worden aangedreven en niet vanuit het midden.
Mijn Zalman koeler zal hier een boel profijt van hebben aangezien de middelste bladen niet optimaal worden gekoeld.
DUS....waar kan ik zo'n fan kopen.
Hier een plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.envynews.com/reviews/images/163/28.jpg

Verwijderd

Pas maar op .. er zijn hele series terug geroepen omdat ze oncontroleerbaar hard gaan blazen en daarna doorbranden.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 09:58:
Pas maar op .. er zijn hele series terug geroepen omdat ze oncontroleerbaar hard gaan blazen en daarna doorbranden.
Oftewel >> nieuws: Y.S. Tech magnetische fans vertonen kuren?

• Chickendorp
  • Niet online
Ja oke, dat heb ik gezien, maar dat lag aan de slechte kwaliteit bedrading die ze aangeleverd kregen.
Antec heeft ook al zulke fans!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Je moet de koeler ook niet recht boven je zalman hangen, maar ernaast zodat de zijkant van je fan in zijn geheel over de bladen van je zalman vallen (zoals staat aangegeven op de site van zalman).

System specs

• Chickendorp
  • Niet online
Ja oke maar dan nog maak je niet volledig gebruik van je fan.
En deze schijnen ook stiller te zijn dus kan ik op een hoger CFM draaien zonder extra geluid

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

gewoon nog ff wachten tot dat je weer positieve verhalen hoort. Ik heb zelf nog niet gehoord, dat ze ook bij antec te halen waren. Denk het ook niet, want het is wel een volledig nieuw ontwerp van ys-tech (dat waren de makers toch?). Zullen ze dan zo snel het ontwerp vrijgeven? Verder lijkt het mij ook erg stoer om zn fannetje te hebben. ;)

Verwijderd

Hoort dit niet in Die-Hard Overclocking & Cooling :?

• Chickendorp
  • Niet online
Antec heeft weldegelijk van zulke fans, nog niet lang, want ze worden volgens onderstaand artikel nog uitgebreid getest.
Hier alvast een voorproefje: http://www.envynews.com/review.php?ID=163&page=3

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 16:54

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
ja die wil ik koopen me zalman CU 5100 is al erg stil aleen als ik OC komt me XP 1800 wel rond 55 graden idle ( k klein ondiep krasje in cooling surface ) maar ik zei dat hij 74x74 dat betekend dat er niet 123 fan converters zijn :? ( of is de fan zelf wel 80mm ? ;) )

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45
CME >> DOC.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14
ermm.. er staat op freezinghardware 39dBa.. wie zei ook alweer het woord stil ? 8)7
Pagina: 1