Toon posts:

DHTML menu builder licentie

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij wil voor dhtml menu builder (http://software.xfx.net/utilities/dmbuilder/index.html) een licentie kopen, maar weet iemand of een bedrijf in nederland deze verkoopt?

ik kan namenlijk alleen op de site zelf de licentie kopen, maar wil deze graag in nederland kopen (geen creditcard)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Hmm, 'k zou niet weten waarom je dit zou willen kopen :?

Er zijn namelijk zat versies die op het internet te vinden zijn die gratis zijn (bv Beehive). Over het algemeen goed gedocumenteerd een ook nog een customizable.

Daarnaast kan je het óók natuurlijk zelf maken met behulp van DHTML. Dus ik vraag mij af waarom kopen???

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Gewoon zelf doen, leer je veel meer van en hoef je in de toekomst nooit meer zoiets aan te schaffen.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Wat je koopt is niet het menu, dat zou immers iedereen van de site waar die staat kunnen jatten. Wat je koopt is dat proggie waarmee je de inhoud en look van dat menu defineert, wysiwyg, in plaats van handmatig poken met scriptvariabelen. 't is vergelijkbaar met een dreamweaver plugin (denk ik, doe ik zelf niets mee).
Ik snap dus op zich best dat er mensen zijn die dit soort dingen maken en te koop aanbieden, en dat er mensen zijn die het kopen. Niets mis mee. Zou het zelf nooit doen :) daar niet van.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Ik zou zeggen, mail die gasten en vraag of er een Nederlandse distributeur is. Zo niet, pech gehad, of leen een creditcard van iemand anders.

Dit topic is gesloten.