Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Heb je de decauss functie van je monitor al gebruikt? En als je het mij vraagt ligt dit toch echt aan straling van een bron in de buurt, komt niet toevallig door je Gsm of je computerspeakers of misschien die zender van je draadloze muis?
De convergentie van je monitor is niet goed meer. Die kun je bijregelen met potmetertjes in de monitor of via een service menu. Gezien het feit dat het zich niet continu voordoet, kon er wel eens iets kapot zijn.
Probeer even met de decauss je beeld goed te maken en als je zeker weet dat er dan niks in de buurt zit wat straling afgeeft. Dan hoop ik voor je dat je monitor niet te oud is(ivm garantie) want dan is ie volgens mij overleden.
Verwijderd
Op mijn monitor heb je daar zelfs in het OSD een functie voor, dan krijg je hetzelfde resultaat.
My point: Check of je dit hebt of ga inside aan de slag, maar let op, doe dit alleen als je ervaring hebt met zowiets ivm grote risico's...
My point: Check of je dit hebt of ga inside aan de slag, maar let op, doe dit alleen als je ervaring hebt met zowiets ivm grote risico's...
Hmmz.. geen ervaring mee ben ik bang.. ik heb alleen al wat lopen klooien met de focus regelaars binnenin. Maar voor de convergentie meuk zou ik dus de beschermkap er ook af moeten halen denk ik ... maar even lezen over het hoe en wat hier: http://www.repairfaq.org/REPAIR/F_monfaq.html
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Pagina: 1