Toon posts:

Heb geen beeld meer in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vandaag zin had om met mijn videokaart-drivers te kloten, was ik iets te enthousiast en verwijderde pardoes alle drivers. Dan zou je zeggen; dan installeer je een nieuwe, waar het niet dat ik de computer opnieuw opstartte.

Dit gaat op zich prima, totdat XP op gaat starten (normaal krijg je dan zo'n blauw WELCOME scherm), ik hoor het muziekje wel, ik heb alleen geen beeld. Het is ook niet dat mijn monitor op stand-by springt, hij geeft me gewoon een zwart scherm.

Ik heb vervolgens geprobeerd het ding op te starten via alle mogelijk 'F8 - opties', maar kom er nog steeds niet in.

Heb me erbij neergelegd en besloot het ding te formatteren, er stond immers toch bijna nx op. Heb een boot-disk gemaakt, maar vervolgens ziet ie mijn harde schijf niet meer. Is er geen mogelijkheid als bij Windows 98 het Dos-prompt op te starten?!?

Ok, alvast bedankt!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 10:28

amahusu

taking over the world!

probeer eens te booten met je winxp cd, en verander zonodig je bootsequence

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat je NTFS hebt? Kun je em met FDisk nog wel zien?
Wat je ook kan doen is van je Windows XP-cd opstarten en dan de recovery console starten of gewoon vanaf de CD een nieuwe installatie starten.

Koop al mijn ads!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je ook 'Last known good' geprobeerd? En de veilige modus?

En Zoals Merely hieronder al meldt, hoort dit 'niet echt' in VB }:O |:(

Koop al mijn ads!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

de juiste XP bootdisks?

Of gewoon opstarten en booten via een Win98 cd-rom....

Maar dit hoort niet echt thuis in VB ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Han op 12-09-2002 00:38 . Reden: url aangepast ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Heb dit ook een paar x gehad. Er werkte bij mij steeds 1 optie: VGA-mode (wel logisch eigenlijk).

Verwijderd

zie je andere topic, en crossposten is niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.