Is het mogelijk een web server te draaien achter een terion-modem van Chello ? Ik heb namelijk ooit eens gehoord dat poort 80 standaard geblocked word in dit modem. Klopt dit ? En kun je hier iets aan doen ? Herprogrammeren ofzo ?
nee hem op poort x laten draaien je website komt dan op http://je-ip:jepoort
bijv: http://213.51.201.12:7890
Edit herprogrammeren is onmogelijk
bijv: http://213.51.201.12:7890
Edit herprogrammeren is onmogelijk
if broken it is, fix it you should
Maar het klopt dus dat poort 80 in dat modem geblocked wordt ? Ik heb ook gehoord dat UPC zo'n modem wel kan programmeren. Via een standaard config werkt het nu bij mij niet, poort 80 dus.
nee, maar bij chelloVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 00:30:
Maar het klopt dus dat poort 80 in dat modem geblocked wordt ? Ik heb ook gehoord dat UPC zo'n modem wel kan programmeren. Via een standaard config werkt het nu bij mij niet, poort 80 dus.
if broken it is, fix it you should
lol... TERAYON, niet TERION.Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 00:25:
...terion-modem...
ik heb er nooit problemen mee gehad, nu moet ik wel zeggen dat dit alweer een jaar geleden was, tegenwoordig wordt mijn site 'profesioneel' gehost...
Overigens, kunnen ze poort 80 wel 'blocken' met het oog op normaal internetten?
Overigens, kunnen ze poort 80 wel 'blocken' met het oog op normaal internetten?
Hoe weet je dat de Terayon de poort 80 blockt als je zélf nog niks hebt geprobeerd? Tweaker? Nouja, als je merkt dat poort 80 op een of andere manier tóch wordt geblockt, dan gebruik je toch maar 81 ofzo?
IK heb het geprobeerd ja !!! En het werkt niet, Tweaker?BalusC schreef op 12 september 2002 @ 09:19:
Hoe weet je dat de Terayon de poort 80 blockt als je zélf nog niks hebt geprobeerd? Tweaker? Nouja, als je merkt dat poort 80 op een of andere manier tóch wordt geblockt, dan gebruik je toch maar 81 ofzo?
Dus vandaar de vraag word deze poort dan ergens geblocked ?
Lijkt me niet dat poort 80 geblockt wordt. Poort 80 is namelijk waardoor jij GoT laadt en alle andere sites.
Er is wel een verschilletje in poort 80 incomming of outgoing he.ProPHeT_Ewok schreef op 12 september 2002 @ 09:43:
Lijkt me niet dat poort 80 geblockt wordt. Poort 80 is namelijk waardoor jij GoT laadt en alle andere sites.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Zou een modje de titel kunnen veranderen ??
Ik heb er namelijk een foutje gemaakt terion moet terayon worden.
Ik heb er namelijk een foutje gemaakt terion moet terayon worden.
Idd.. Gaat hier om Port 80 outgoing. Heb je nou al andere poorten geprobeerd?
Edit: Titelchange requests horen in SM
Edit: Titelchange requests horen in SM
Het gaat inderdaad om Port 80 outgoing.
Het lijkt wel of dit geblocked wordt, want binnen het netwerk werkt het wel, dus totaal geen problemen.
Kan het dat chello deze poort blocked ?
Het lijkt wel of dit geblocked wordt, want binnen het netwerk werkt het wel, dus totaal geen problemen.
Kan het dat chello deze poort blocked ?
ik geloof niet dat deze modem uberhaupt wat blokt, maar volgens mij wordt die door je provider gedaan, niet door je modemVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 09:59:
poort 80 outgoing wordt niet geblokt bij dat modem type
zelf kan ik met chello elke poort gebruiken, maar toch doe ik dat niet omdat het "niet" mag van chello.
Bel anders UPC waarom je Port 80 outgoing is geblokt..
Waarom gebruik je niet gewoon een ander poort
Waarom gebruik je niet gewoon een ander poort
Pagina: 1