Ligt er iets naast zoals een adapter ofzo? Die willen dat soort storing nogal eens veroorzaken
Probeer is te degaussen als je dta nog niet gedaan hebt, anders is het of je monitorkabel of een magnetisch veld. (Als je echt peg hebt is ie kaduuk
)
er staat een bureaulamp, een telefoonhouder + telefoon en een subwoofer naast
haal die subwoofer eens aan de kant
edit:
Daar zit een enorme magneet in; als die subwoofer niet goed is afgeschermd, kan je er donder op zeggen dat hij de oorzaak is
Daar zit een enorme magneet in; als die subwoofer niet goed is afgeschermd, kan je er donder op zeggen dat hij de oorzaak is
hehe lol dat degaussen heeft gewerkt, het is wegEskimootje schreef op 12 september 2002 @ 00:09:
Probeer is te degaussen als je dta nog niet gedaan hebt, anders is het of je monitorkabel of een magnetisch veld. (Als je echt peg hebt is ie kaduuk)
thx
edit: wat doet dat degaussen nou eigenlijk? ben ik toch wel benieuwd naar
Degaussen trekt de magnetsiche spanning weg uit je beeldscherm hoe dat precies werkt weet ik eiglijk > als het maar werkt
Ik klink waarschijnlijk als een echte n00bEskimootje schreef op 12 september 2002 @ 00:09:
Probeer is te degaussen als je dta nog niet gedaan hebt, anders is het of je monitorkabel of een magnetisch veld. (Als je echt peg hebt is ie kaduuk)
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Bij sommige merken deggaust het scherm automatisch als je het aanzet. Verder kun je het ook vinden in het OSD (On Screen Display) van je monitor.
Maar weet wel niet echt of dat wel lukt met een magnetron in de buurt
Maar weet wel niet echt of dat wel lukt met een magnetron in de buurt
Hmm, dan voortaan maar koken op de ouderwetse manier
.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
shit nu heb ik er weer last van, maar nu is het met degaussen niet weg te krijgen 
en ook me subwoofer weghalen helpt niks
en ook me subwoofer weghalen helpt niks
nope een Philips 107e 17 inchMDA schreef op 16 september 2002 @ 21:29:
Heb je misschien een iiyama monitor? VMP451
Degaussen=ontmagnetiseren. Het is bedoeld om het gaatjesmasker van de beeldbuis geheel onmagnetisch te maken zodat er geen kleurfouten optreden. Het kan geen invloed hebben op een trillend beeld. Dit wordt haast altijd veroorzaakt door een wisselend magnetisch veld in de buurt van de beeldbuis.
ik heb er pas sinds kort last van, eerder nooit iets van gemerkt, toen deed me mointor het perfect
Verwijderd
Pluisje schreef op 16 september 2002 @ 21:41:
ik heb er pas sinds kort last van, eerder nooit iets van gemerkt, toen deed me mointor het perfect
yep zie hierboven laatste quote (dies van mijik heb de 107s en heb er ook last van [ook rechts.. vooral bovenin]
ik heb het nu sinds een week of 1a2....
het wordt wel steeds erger met me monitor heb nu ook een raar aars beeld, eerts wilde dan een beetje aan de stekker romelen wel helpe maar krijg het nou helemala niet meer goed. En dat ligt zeker weten aan het beeldscherm want ik heb het met 3 verschillende monitors en ook met 3 verschillende monitor kabels getest bij de eerste was het wel ene bij de andere twee niet. Mischien eff terug naar de winkel met dat ding
Al die dingen geven storingPluisje schreef op 12 september 2002 @ 00:09:
er staat een bureaulamp, een telefoonhouder + telefoon en een subwoofer naast
Lamp heel erg, Telefoon niet zo, Subwoofer......tja
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Haal de lamp eens weg..
Er zitten in bureaulampen vaak transformators in de voet ipv aan destekken bij de muur in de buurt zeg maar en die willen ook nog wel een svoor dit verschiijnselen zorgen
Probeer dus ook de lamp weg of af te zetten, wie weet...
succes
Er zitten in bureaulampen vaak transformators in de voet ipv aan destekken bij de muur in de buurt zeg maar en die willen ook nog wel een svoor dit verschiijnselen zorgen
succes
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Er zitten een paar draden rondom je scherm. Daar wordt ineens een klap hoogspanning doorheen gejaagd (dat is die klap die je hoort). Zo is in één klap je hele scherm weer mooi magneetvrij (of storingvrij, of magneetstoringvrij, of whatever)Eskimootje schreef op 12 september 2002 @ 12:36:
Degaussen trekt de magnetsiche spanning weg uit je beeldscherm hoe dat precies werkt weet ik eiglijk > als het maar werkt
Ik heb ook een 107E maar bij mij is er niks aan de hand alleen als je hem aanzet maakt ie een vaag geluid heel kort en heel hard
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 17:12:
yep indeed. pleur je monitor ergens neer waar in de komende 1 meter nix staat!!!!!!!
dat had ik al geprobeerd zoals in een van me eerdere post stond hielp allemaal geen biet, en eerder heeft het altijd goed en zonder problemen gewertk met die opstelling dus waarom zou het dan nu opeens niet meer gaan, vind ik een beetje raarOkyah schreef op 17 September 2002 @ 17:08:
Haal de lamp eens weg..
succes
ja dat heb ik ook maar dat is normaalPnhers schreef op 17 september 2002 @ 17:20:
Ik heb ook een 107E maar bij mij is er niks aan de hand alleen als je hem aanzet maakt ie een vaag geluid heel kort en heel hard
Pagina: 1