[HK] Soeprequest mag niet :?

Pagina: 1
Acties:

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Kijk naar de het volgende slotje geplaatst door Grote vriend Durden :)
Verwijderd in "Nieuw fotosoep voer!"

Ok, goed, in eerste instantie plaatst ie geen foto's dus dan dicht, ok mee eens, maar vervolgens stonden de foto's er wel en het topic moet dicht vanwege dat het een soeprequest is? :?

* mOrPhie haalt snel de HK-sticky topics erbij

zoekt, zoekt, zoekt.... Hmm, naja, ik zie dus echt helemaal _niets_ over dat soeprequests niet mogen, daarbij zie ik dus echt voor het eerst dat zo'n topic gesloten wordt. Soep-topics zijn juist onwijs leuke en humoristische topics dus die dienen bij voorbaad al niet gesloten te worden. We hebben met het concept zelfs op nu.nl gestaan, ik bedoel maar.

Dus, sja, het is mijn topic niet, dus ik geef er niks om, maar ik wilde ff duidelijkheid over dat "soeprequests" niet zouden mogen.... Kzou dat namelijk niet echt een geweldig item in de FAQ vinden, als dat erin zou komen... alhoewel ik denk (en hoop) dat hier spraken is van een misverstandje.... modjes maken immers ook welluns een foutje :P :D

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Daar gaat het niet om ;)

we zetten niet alles in de FAQ, dat moet een leidraad zijn en geen wetboek. Soepdraadjes moeten vaak uit iets spontaans ontstaan. Mensen die zeggen: hej hier heb je een pic en ga maar soepen, werkt meestal alleen maar averechts. Mensen denken dan: ja ga lekker zelf maar soepen ofzo..

Daarnaast heeft het vaak tot gevolg dat meer mensen dat gaan doen, en je snapt dan al waar dat op uitloopt ;) iedereen die wat pics neerpleurt maar niemand die iets soept.

Mijn mening: die dingen ontstaan spontaan en dan is het ook het leukst :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk. :)

Maar daarentegen heb ik ook vaak zat zo'n topic gezien die het wel goed deed. Die van 2 gasten op lowlands bijvoorbeeld. Of auto's soepen. Die topics komen altijd tot iets grappigs uit. :)

maar inderdaad, je hebt er mensen bij die dan zomaar uit het niets wat pics neergooien om te laten soepen, sja, en dat los je inderdaad alleen maar op door die "soeprequests" (ik noem het liever 'Soeptopics') dicht te gooien. Maar ik begrijp hier dus uit dat het voornamelijk selectie is en dus niet zomaar een soeptopic gesloten wordt?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee hoor, dr is absoluut niks tegen af en toe een soeptopic. Ik moet toegeven dat er wel een beetje willekeur bij komt kijken, maar dat krijg je eenmaal in HK: je moet vooral op gevoel/inzicht modden. Daar zijn geen strikte regels voor.

Ligt er maar net aan hoe het draadje loopt, hoe de topicstarter het brengt, lopen er al andere draadjes, enz enz... niet echt iets eenduidigs :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Completely clear to me now. Ik schrok alleen ff :)

tnx iig, ben weer tot rust gekomen nu, kan met een gerust hart slapen :P