AMD Athlon XP 2600+ En ASUS A7V266-E RAID?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Sinds geruime tijd heb ik een athlon XP 1800+@1533MHz (Palomino Core!) draaien op een Asus A7v266-E moederbord, en aangezien er nog geen borden op de markt zijn met een chipset die erg veel sneller is wilde ik dit momenteel nog even blijven gebruiken (maybe later een NFORCE2, maar is niet zeker!). Nu heb ik dus echter een Athlon XP 2600+@2133MHz (Thoroughbred-B Core!). Ik heb nu de definitieve bios 1011 draaien, en vroeg mij dus af of mijn nieuwe processor goed en correct werkt...de athlon XP 2200+ (Thoroughbred-A Core!), werd geloof ik al wel ondersteund vanaf bios 1010...
Iemand die mij kan helpen?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2025
kan je niet helpen, maar wil wel weten waar je die 2600 gehaald hebt en voor hoeveel ongeveer?

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 18:20

EaS

Tomcat84 schreef op 11 september 2002 @ 23:35:
kan je niet helpen, maar wil wel weten waar je die 2600 gehaald hebt en voor hoeveel ongeveer?
Ben ik ook wel benieuwd naar...

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Deze heb ik helaas nog niet binnen hoor, had deze besteld in de VS, bij www.silverbulletpc.com (snelle service en vaak heeft deze nieuwe hardware als een van de eersten!). Aanvankelijk stond er een ETA (Estimated Time of Arrival) op voor 6 september, dus dan zou ik hem deze week gekregen hebben...echter dit is helaas uitgesteld naar de laatste week van september..alsnog eerder dan in europa! Overigens kost deze daar ook een stuk goedkoper dan hier in de winkel. >:)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check gewoon de gründliche Asuscom.de FAQ. Het moge duidelijk zijn dat je eventueel een of ander jumperblokje moet verzetten. Maar aangezien je dat ook bij een Paolomino moet doen, neem ik aan dat de laatste BIOS volstaat om een B-T'Bred te kunnen draaien :)

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2025
die silverbullet.com lui shippen naar europa? laat ens weten hoeveel die uiteindelijk kost die XP 2600,a ls je hem hebt. ik weet niet of er ook nog invoerrechten bij komen ofzo?

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Iemand die mij kan helpen? :?

• BalusC
  • Niet online

BalusC