Ik kan nu voor 350 een S10+extra accu+48MB kaartje kopen , maar iedereen zegt altijd dat de A40 even goed is . Welke denken jullie dat de beste koop is ?
Ik vind de metalen behuizing van de S10 wel fraai, maar als het gaat om de kwaliteit, denk ik dat je met de A40 beter af ben (qua kleur)
av>gt
voor phreakje: deze hoort wel in GT
voor phreakje: deze hoort wel in GT
Qua kwaliteit en mogelijkheden is de A40 beter.
Ik zou voor de A40 gaan, die is ook een stuk moderner. de S10 is al best oud.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Prob is dat ik niet echt thuis ben in Fotografie , tis meer om mooie foto's te nemen en om een compact toestel te hebben . Ik ga er niet andere lenzen en die zooi op zetten .
Is er veel verschil tussen de S10 en de A40 ?
Is er veel verschil tussen de S10 en de A40 ?
S10 zijn meer opties in menu om dingne af te stellne.. + hij is kleiner dan de A40... ik heb de S10... ik zou voor deze gaan.. zeker als je nog eens 48mb erbij krijgt.
Nu weet ik et echt niet meer , in Duitsland kan je de A40 krijgen voor 332 nieuw , en Cflash heb ik zelf liggen + dat ik ook nog een leger aan GP Powerbank Penlites heb .
Zien of ie er wat wil af doen en anders de A40 kopen .
Zien of ie er wat wil af doen en anders de A40 kopen .
http://www.topvision.lu
Kan iemand me een leuke cam van een ander merk maar met specs die +- gelijk zijn aan de A40 geven , iedereen zegt A40 maar die is daar niet te krijgen , en Duitsland is me wat te ver .
Kan iemand me een leuke cam van een ander merk maar met specs die +- gelijk zijn aan de A40 geven , iedereen zegt A40 maar die is daar niet te krijgen , en Duitsland is me wat te ver .
Het zijn beide 2MPixel camera's. De A40 is nieuwer en heeft een paar opties meer dan de S10. Je kunt de A40 ook uitbreiden met extra lenzen zoals groothoek of tele. Ik zou zelf dus voor de A40 gaan (zegt deze A40 eigenaar
)
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Hmm , ben nu ook tot conclusie A40 gekomen . Alleen is ie enkel betaalbaar in Duitsland , en ik sta er op mijn spullen af te halen in de winkel , dus dat is redelijk ver . Ook garantie is dan nogal moeilijk . Weet iemand een goedkoper shop in Nederland/Luxemburg/België ?
Zonder BTW moet normaal mogelijk zijn .
Zonder BTW moet normaal mogelijk zijn .
Ik heb mijn A40 bij Topvision besteld.
Je hebt dan ook garantie bij Canon Nederland (ik kreeg zelfs een Nederlandstalige handleiding erbij!).
Hij was binnen een week geleverd.
Ik heb dus niks te klagen over topvision!
Je hebt dan ook garantie bij Canon Nederland (ik kreeg zelfs een Nederlandstalige handleiding erbij!).
Hij was binnen een week geleverd.
Ik heb dus niks te klagen over topvision!
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
eeuh die A40 heeft dus een schroefdraad? mmm ja .. dat heeft de S10 niet.. maar ik geloof eigenlijk niet dat deze meer opties heeft in het menu dan de S10..
Trouwens ik heb gewoon een telelens voor de S10 hoor.. geen probleem.. Zijn topics over hier op GoT
Trouwens ik heb gewoon een telelens voor de S10 hoor.. geen probleem.. Zijn topics over hier op GoT
Ok..
ik heb bij de dpreview site ( http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp ) het een en ander naast elkaar gezet.. De A40 is de standaard zoom beter (3 maal tegenover 2 maal), een grotere sluiterstijden range, ondersteund geen CFII (dat doet die S10 wel), heeft andere lagere resoluties (1024 x 768, 640 x 480 tegenover de s10 1280 x 960, 800 x 600)...en de a40 is zwaarder (met de batterijen helemaal)...
Mmm ik moet zeggen dat het een ander is verbeterd met het nieuwe design.. bij nader inzien zou ik ook nu gaan voor een A40 geloof ik.. (ook al heb ik de S10.... als ik zou willen overstappen naar een nieuwe camera.. dan wil ik er een met een foveon ccd chip)...
ik heb bij de dpreview site ( http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp ) het een en ander naast elkaar gezet.. De A40 is de standaard zoom beter (3 maal tegenover 2 maal), een grotere sluiterstijden range, ondersteund geen CFII (dat doet die S10 wel), heeft andere lagere resoluties (1024 x 768, 640 x 480 tegenover de s10 1280 x 960, 800 x 600)...en de a40 is zwaarder (met de batterijen helemaal)...
Mmm ik moet zeggen dat het een ander is verbeterd met het nieuwe design.. bij nader inzien zou ik ook nu gaan voor een A40 geloof ik.. (ook al heb ik de S10.... als ik zou willen overstappen naar een nieuwe camera.. dan wil ik er een met een foveon ccd chip)...
Verwijderd
Ik zou zeker voor de a40 gaan vanwege: gebruiksgemak, goede kleuren
, zoombereik. Verder zou je hier misschien eens moeten kijken:
http://www.steves-digicams.com/cameras_dig2.html
Oh ja, moet nog ff zeggen, ik spreek uit ervaring (heb de a40)
http://www.steves-digicams.com/cameras_dig2.html
Oh ja, moet nog ff zeggen, ik spreek uit ervaring (heb de a40)
zelfde sluitredenen als athlonkmf in "Canon s30 vs Olympus c-720uz (voor Z-Afr"
Ja. ik ben GT aan het opschonen. Als je andere soortgelijke topics tegenkomt. meld het dan.
Ja. ik ben GT aan het opschonen. Als je andere soortgelijke topics tegenkomt. meld het dan.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()