de 1000 posts voorbij, het blijft gaaf !!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maak er dan ook geen zooitje van |:(

Ik denk dat modjes het echt niet tof vinden om constant slotjes te zetten, en je moet er al helemaal niet om gaan vragen :) . (Wie weet krijgen sommige modjes wel een kick van het "machtsgevoel" , maar dat lijkt me sterk :+ ).

En ja, GoT is leerzaam. Je moet idd niet teveel in de HK rondhangen (op zijn tijd is leuk), want het werkt enorm verslavend en je wordt er enorm in opgenomen. Lachen achter je pc is ook wel eens nodig.

En ok, de meeste mensen hier zijn tussen de 16 en 20 jaar jong (ik ben 17 en wordt in maart 18) dus soms is het niveau even klote. Maar daar gaat toch niemand aan dood :?
Orde wordt er echt wel gehouden, als er maar niet TE veel ingegrepen moet worden (TE is nooit goed, behalve TEvreden :P ).

Maar als de mensen nou eens kappen met blaten hoeveel ze posts ze al niet hebben kan er een gesprek ontstaan misschien. Waarom ben je hier op GoT? Post je veel of lees en leer je veel?

Ik noem maar een dwarsstraat B)

De meeste mensen deugen!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb net even een indicatie van het niveau gegeven. Ik heb namelijk zojuist twee topics in W&G opgelost B). Ik geloof dat ik daar iets van 10 posts heb :+.
Bovendien een leuk topic in PMG :{. Het gaat weer erg goed vanavond.

Maar laten we het vrolijk houden: Ik zit hier op GoT vooral om kennis op te doen, net als elke andere tweaker neem ik aan. Bovendien is het natuurlijk enorm leuk om mensen te leren kennen. Naast GoT gebruiken redelijk wat Tweakers (ook ik) ICQ om ook over andere dingen te praten als GoT (hoewel GoT toch wel het centrale onderwerp is :P). Ik post redelijk veel, maar ik neem aan dat dat wel redelijk zichtbaar is :D. Meestal in LA, ik houd wel van een leuke discussie (behalve degene die nu aan de gang is).

• Cassius
  • Niet online
Dus je vindt deze discussie niet leuk ;( Ik ben gekwetst ...
Ga dan maar ergens anders heen :D !

Nee, inderdaad. Ik kijk zo eens bij V&B en zien geeneen rood slotje ... bijna geen slotjes gezet vandaag. Goede dag geweest dus. Misschien heeft het aftreden van de mods toch effect gehad :)

De meeste mensen deugen!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sjors Marzzman Cupasoup :D

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
marzzman schreef op 18 september 2002 @ 03:03:
dit is geen discussie.... er loopt wel eentje over de troubles with GoT en hoe nu verder..... ik denk dat hij die bedoeld (sfeer is niet echt goed in dat topic nee)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Compubiter

Compubiter

Think again

marzzman schreef op 18 september 2002 @ 03:03:
Zoals Alfredt zegt, ik bedoel de andere discussie die nu aan de gang is. Ik lees het wel, maar het is een discussie die inmiddels al zo vaak gevoerd is...
Nee, inderdaad. Ik kijk zo eens bij V&B en zien geeneen rood slotje ... bijna geen slotjes gezet vandaag. Goede dag geweest dus. Misschien heeft het aftreden van de mods toch effect gehad :)
Die laatste regel van mij uit de eerste alinea was sarcastisch :X
Als iemand als ik al twee problemen kan oplossen in een forum waar ik (vrijwel) nooit kom, geeft dat toch wel een indicatie van het (dalende) niveau.

Verwijderd

NUUU EVEN NIET!!!!!!

• Cassius
  • Niet online
Kunnen jullie dan nooit iets alleen !!! })

@Compubiter: Ik doe toch echt gymnasium en dan nog geen sarcasme herkennen. Zucht, wanneer wordt ik eens iets slimmer ;) . Anyway, GoT niveau vind ik niet specifiek dalend hoor, valt echt wel mee. Het piekt gewoon wat op en neer. net als het humeur van een vrouw :P

Ok, maar ik ben eigenlijk druk bezig met school nu (GoT is te verslavend :D ) ... Tot morgen!

De meeste mensen deugen!

• Compubiter

Compubiter

Think again

marzzman schreef op 18 september 2002 @ 21:04:
@Compubiter: Ik doe toch echt gymnasium en dan nog geen sarcasme herkennen. Zucht, wanneer wordt ik eens iets slimmer ;) . Anyway, GoT niveau vind ik niet specifiek dalend hoor, valt echt wel mee. Het piekt gewoon wat op en neer. net als het humeur van een vrouw :P
Compubiter schreef op 18 september 2002 @ 00:12:
Ik heb net even een indicatie van het niveau gegeven. Ik heb namelijk zojuist twee topics in W&G opgelost B). Ik geloof dat ik daar iets van 10 posts heb :+.
Bovendien een leuk topic in PMG :{. Het gaat weer erg goed vanavond.
Deze hele alinea ;). Dat iemand als ik die nooit in W&G komt (en daar ook niet veel verstand van heeft) daar heel snel achter elkaar twee problemen kan oplossen geeft toch wel aan dat het niveau omlaag gaat (of mijn niveau omhoog :Y)). En met dat leuke topic in PM bedoelde ik deze: Overzicht prijsdalingen in toekomst Intel & AMD processors
Dat is toch niet echt hoog niveau te noemen.

Helaas, het niveau is idd dalende (merk je vanzelf wel als je hier wat vaker komt) en uiteraard moet er over gepraat worden, maar niet op de manier zoals in dat andere topic gebeurt. Iedereen loopt elkaar dingen te verwijten en een beetje over een weer te flamen. En niemand die met een concrete oplossing komt. Vandaar dat ik niet in dat andere topic meediscussieer ;).

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

bazs2000 schreef op 11 september 2002 @ 23:23:
Nou, ik heb 7855 posts op mijn naam staan en ik vind het ook nog steeds leuk.
Woei, ik heb er nu alweer 8027, zo leuk vind ik het hier nu. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1 2 Laatste