Alweer??? welke lullo doet dat steeds?

Pagina: 1
Acties:

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Ik weet niet wat dit is maar mijn password had zich weer verandert, grrrrrr :(

Blijkbaar denkt iemand erg leuk te zijn door mijn naam in te vullen :(

Kan daar misschien op gelet worden of desnoods niet password changen als je hem opvraagt????

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Maybe dat er ergens op een (openbare?) pc per ongeluk een koekje is achtergebleven met je username/password? :?

• aXe

aXe

[#]aXe

Topicstarter
kijk eens bij password vergeten dan zie je wat ik bedoel!!! iedereen zou zomaar je naam kunnen opgeven en je hebt weer een nieuw password dat is gewoon ontzettend vervelend :(

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:49

Exterazzo

Qeasy

Wa lul je nou? Als je daar een naam invult wordt het password opgestuurd naar die persoon, dus niet naar jou. En dat veranderd het password niet, maar stuurt het huidige password gewoon naar je adres.

Audentia

• aXe

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Jullie kunnen echt niet lezen he!! Stel ik vul jou naam in dan changed jou password zonder dat ik ook maar iets van je hoef te weten (behalve je account naam dan, die bij elke post gewoon staat)

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 19:45 schreef Exterazzo het volgende:
Wa lul je nou? Als je daar een naam invult wordt het password opgestuurd naar die persoon, dus niet naar jou. En dat veranderd het password niet, maar stuurt het huidige password gewoon naar je adres.[/quote]Niet waar. Wij hebben je password niet eens plaintext dus kunnen we het ook niet mailen.

Als je de passmailer gebruikt krijg je inderdaad een nieuwe password opgestuurd. En idd, hier kan misbruik van gemaakt worden. Er zal een anti-lamer systeem ingebouwd moeten worden..

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:49

Exterazzo

Qeasy

Dan zit ik er naast :+ Maar dat was eerst toch wel zo ?

Audentia

• Arjen
Op het huidige forum is dat zo ja, in UBB was dat niet zo. Ook in het reactiesysteem op T.n is dat niet zo...

• aXe

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Tanx Arjen :)
Maar goed ik zal er verlopig maar ff mee moeten leven.

Verwijderd

Kan het niet gewoon zoals distributed.net worden gemaakt dat je een email krijg met
You or ip.ip.ip.ip requested your password?

• Arjen
Is een idee ja... Misbruik kan je dan redelijk nagaan, maar helaas nog niet voorkomen..
Pagina: 1