Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Maybe dat er ergens op een (openbare?) pc per ongeluk een koekje is achtergebleven met je username/password?
kijk eens bij password vergeten dan zie je wat ik bedoel!!! iedereen zou zomaar je naam kunnen opgeven en je hebt weer een nieuw password dat is gewoon ontzettend vervelend
Wa lul je nou? Als je daar een naam invult wordt het password opgestuurd naar die persoon, dus niet naar jou. En dat veranderd het password niet, maar stuurt het huidige password gewoon naar je adres.
Jullie kunnen echt niet lezen he!! Stel ik vul jou naam in dan changed jou password zonder dat ik ook maar iets van je hoef te weten (behalve je account naam dan, die bij elke post gewoon staat)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 19:45 schreef Exterazzo het volgende:
Wa lul je nou? Als je daar een naam invult wordt het password opgestuurd naar die persoon, dus niet naar jou. En dat veranderd het password niet, maar stuurt het huidige password gewoon naar je adres.[/quote]Niet waar. Wij hebben je password niet eens plaintext dus kunnen we het ook niet mailen.
Als je de passmailer gebruikt krijg je inderdaad een nieuwe password opgestuurd. En idd, hier kan misbruik van gemaakt worden. Er zal een anti-lamer systeem ingebouwd moeten worden..
Wa lul je nou? Als je daar een naam invult wordt het password opgestuurd naar die persoon, dus niet naar jou. En dat veranderd het password niet, maar stuurt het huidige password gewoon naar je adres.[/quote]Niet waar. Wij hebben je password niet eens plaintext dus kunnen we het ook niet mailen.
Als je de passmailer gebruikt krijg je inderdaad een nieuwe password opgestuurd. En idd, hier kan misbruik van gemaakt worden. Er zal een anti-lamer systeem ingebouwd moeten worden..
Dan zit ik er naast
Maar dat was eerst toch wel zo ?
Op het huidige forum is dat zo ja, in UBB was dat niet zo. Ook in het reactiesysteem op T.n is dat niet zo...
Tanx Arjen 
Maar goed ik zal er verlopig maar ff mee moeten leven.
Maar goed ik zal er verlopig maar ff mee moeten leven.
Verwijderd
Kan het niet gewoon zoals distributed.net worden gemaakt dat je een email krijg met
You or ip.ip.ip.ip requested your password?
You or ip.ip.ip.ip requested your password?
Is een idee ja... Misbruik kan je dan redelijk nagaan, maar helaas nog niet voorkomen..
Pagina: 1