Zeer wazig beeld met Ti4600

Pagina: 1
Acties:

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46
Ik heb hier een Club 3D Geforce 4 Ti 4600 die het niet echt wil doen.
Als ik op mijn standaard res. wil werken (1280x1024x85) Dan krijg ik vet wazig beeld. Als ik 1 res. lager ga is het beeld perfect scherp. Ik had hiervoor een GF3 Ti200 die geen enkel probleem had met deze resolutie.
Heb die Ti4600 al een keer geruild omdat ik dacht aan een verrot filter, maar dat is het dus niet.
Iemand hier nog suggesties?
Monitor is trouwens een vision master pro 452 van Iiyama. Heeft alle Geforces al zonder probleem gehad.

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 14:38
Dan denk ik toch echt dat het weer de Ti4600 is...Je kan natuurlijk altijd even een ander kaartje testen...Ik heb zelf ook twee kapotte GF3Ti500 achterelkaar gehad...dus vreemd is het niet...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien voor de zekerheid toch ff met een andere monitor testen? En ook gelijk even die kaart in een andere pc met jouw eigen monitor.. kijken of het dan wel gewoon werkt.

Heb je trouwens al en keer andere drivers geprobeerd?

Verwijderd

Club3d is goedkoper omdat ze op bepaalde dingen bezuinigen, zoals de uitgangsfilters dus, ook al deed je ti200 het wel goed. MSI bijvoorbeeld heeft ook wisselende kwaliteit daarmee, de ene klaagt over de scherpte en de ander zegt dat het scherper is dan een radeon8500. (ook gf4 series)