At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
En als je tweemaal achter elkaar ctrl-alt-del doet?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
2x knipperend scherm (geen verandering dus)
ook geen reboot of inlogscherm
wel goeie suggestie btw
ook geen reboot of inlogscherm
wel goeie suggestie btw
Misschien een keer opnieuw opstarten
helaas... was het maar zo simpel... (ik heb het al een hele tijd; een paar weken (of maanden))
De taskmanager krijg je ook niet d.m.v CTRL+ALT+DEL maar door CTRL+SHIT+ESC
Je hoort natuurlijk wel het Windows Beveiliging Scherm te krijgen als je CTRL+ALT+DEL indrukt. Vaak schakeld Windows XP dan over naar een andere resolutie, frequentie of kleurdiepte. hier ligt volgens mij het probleem. Probeer eens een nieuwe videodriver te installeren.
Het is misschien vergezocht, maar toch een idee van wat het zou kunnen zijn.
Je hoort natuurlijk wel het Windows Beveiliging Scherm te krijgen als je CTRL+ALT+DEL indrukt. Vaak schakeld Windows XP dan over naar een andere resolutie, frequentie of kleurdiepte. hier ligt volgens mij het probleem. Probeer eens een nieuwe videodriver te installeren.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Erm misschien simpel gedacht hoor maar staat dat simpel aanmelden gedoe niet aan?
Dus dat je op een plaatje met je naam moet klikken op aan te melden als je boot?
Dat uitzetten via de optie "wijze van aanmelden" in Start->configuratiescherm->gebruikers accounts zou moeten werken...
Mzzls,
Efraim
Dus dat je op een plaatje met je naam moet klikken op aan te melden als je boot?
Dat uitzetten via de optie "wijze van aanmelden" in Start->configuratiescherm->gebruikers accounts zou moeten werken...
Mzzls,
Efraim
humm...... werk al maanden met xp en kom er nu pas 8er dat het inderdaat met ctrl-shift-esc gaat..... mijn dank is groot.Cobra_Lup schreef op 11 september 2002 @ 22:55:
De taskmanager krijg je ook niet d.m.v CTRL+ALT+DEL maar door CTRL+SHIT+ESC
Ja inderdaad ook onder Win 2000 is het Ctrl+Shift+Esc en dat terwijl ik dat al HEEEEL lang draai. MAar goed je bent nooit te oud om te leren
CTRL-Shift-Esc werkt ook onder NT4 (ff voor de volledigheid
)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Zo zie je maar weer, we zijn nooit te oud om te lerenmaestro1980 schreef op 12 september 2002 @ 09:17:
[...]
humm...... werk al maanden met xp en kom er nu pas 8er dat het inderdaat met ctrl-shift-esc gaat..... mijn dank is groot.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Pagina: 1