Toon posts:

Ontwikkelomgeving asp.net + wysiwig html

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een ontwikkelomgeving voor ASP.NET en een WYSIWIG voor HTML (met de mogelijkheid gewoon in de code te klooien zoals bij homesite 4.5). Ik weet dat je webmatrix hebt alleen de htmlondersteuning is wat summier.

Kent iemand een goede tool die ASP.NET kan als Visual Studio, WySIWIG als Dreamweaver en coden in de source van de html als Homesite?

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

mulder

ik spuug op het trottoir

You need a miracle!

Maar volgens mij zijn er (nog) geen editors die aan jou wensen voldoen, ik denk dat Visual Studio het dichtst bij komt. Maar editor + browser + localhost = WYSIWIG

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Kijk eens naar #develop
Ik heb er zelf nog niet naar gekeken, maar je zou er ook ASP.NET projecten mee moeten kunnen maken.

Verwijderd

Macromedia was met een opvolger voor Dreamweaver bezig voor ASP.NET, dreamweaver MX oid.. wellicht is dat wat je zoekt. Wysiwyg is nog altijd belabberd in ELKE editor, ook dreamweaver, dus VS.NET voldoet prima.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 11:10

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 10:20:
Wysiwyg is nog altijd belabberd in ELKE editor, ook dreamweaver
Dat is ook mijn mening :) . Je ziet snel of een site ge-wysiwygt hebt.
Iig als je een perfectionist ben typ je je code gewoon zelf in, of in elk geval dan de layout etc :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:46
dreamweaver MX.

goede code-editor met ASP.net ondersteuning en best redelijke WYSIWYG editor.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
SharpDevelop heb ik geprobeerd. ALleen heeft te weinig html ondersteuning (zoals bijvoorbeeld het makkelijk toevoegen van een foto aan htmlpagina zonder de scr=blaat.jpg width=12 enz te hoeven typen.

Zijn er ook nadelen aan Dreamweaver MX of is dit een ok pakket?
Pagina: 1