ik hou me bezig met luchtdruk raketten, das anders als jij bedoelt waarschijnlijk. Binnenkort zal ik er een hele verhandeling hiervan op tweakers zetten. Eerst wachten op mn digicam
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Aha snap het, ja het kutte is dat die engines voor die raketten moeilijk tekrijgen zijn door de vuurwerk ramp in Enschede
Ik zweer het ik haat die mensen met hun kapot domme grappen en alles verneuken.
Ik (dislike dan zeikerds) die Nerds echt
Verwijderd
mee eensBlijepeen schreef op 12 september 2002 @ 14:01:
Ik die Nerds echt
Ik heb er thuis ook nog 2 staan. Nog met nieuwe engines.
Was eens een startpakket. Dingen lanceer je met zo'n electrisch ding.
2 electroden in de raket....knoppie drukken en weg is ie....echt heel hoog gaat dat en als het dan wat waait en hij komt aan een parachute terug dan kun je een leuke wandeling gaan maken hahahaha
Was eens een startpakket. Dingen lanceer je met zo'n electrisch ding.
2 electroden in de raket....knoppie drukken en weg is ie....echt heel hoog gaat dat en als het dan wat waait en hij komt aan een parachute terug dan kun je een leuke wandeling gaan maken hahahaha
ik heb ooit eens zitten kloten met vuurwerk toen ik 12 was ofzo 
ding ontplofte gewoon en rookte flink
ding ontplofte gewoon en rookte flink
¯\_(ツ)_/¯
Zo'n starterspakket heb ik ook gehad en heb nu ook 2 andere.
En dat ie ontploft kwam gewoon omdat je de parachuut verkeerd in heb gedaan :"}
En dat ie ontploft kwam gewoon omdat je de parachuut verkeerd in heb gedaan :"}
Verwijderd
he,
ik ben binnenkort jarig en ben al tijden geintereseerd in deze leuke dingen,...
weet iemand waar je een starters pakket ofzo kunt krijgen zodat ik er een kennis mee kan maken. (leuk cadeau d8t is zo)
heb vroeger wel eens wat gekloot met kaliumnitraat en suiker maar dat was niet echt denderend...
ik ben binnenkort jarig en ben al tijden geintereseerd in deze leuke dingen,...
weet iemand waar je een starters pakket ofzo kunt krijgen zodat ik er een kennis mee kan maken. (leuk cadeau d8t is zo)
heb vroeger wel eens wat gekloot met kaliumnitraat en suiker maar dat was niet echt denderend...
Is een leuk cadeau add me maar ff op msn msnoek1@chello.nl dan geef ik wel wat info
Wat ook leuk is (en minder gevaarlijk, nou ja...) een waterraket.
Is goedkoop, gaat vrij ver, en is op een warme dag nog verkoelend ook.
Is goedkoop, gaat vrij ver, en is op een warme dag nog verkoelend ook.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ik wil ook eens gaan ouwehoeren met die frisdrankfles-waterrakketten
Idd. Waterflesraketten zijn wel es tof. En gaan hoger dan je verwacht 
Verder over raketten, ik wilder er een paar jaar geleden eens aan beginnen, maar in belgië kon (kun) je daar niet zo goed aankomen als minderjarige. Nuja we gaan het ooit wel es proberen
Verder over raketten, ik wilder er een paar jaar geleden eens aan beginnen, maar in belgië kon (kun) je daar niet zo goed aankomen als minderjarige. Nuja we gaan het ooit wel es proberen
Verwijderd
gewoon lawinepijl in een lange buis met vinnen en spitse dop douwen en dan afschieten die zooi alleen je houdt geen raket meer over
wat?Blijepeen schreef op 12 september 2002 @ 14:01:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Die rakketten waren laatst ook op tv!Blijepeen schreef op 12 september 2002 @ 14:01:
Bij de reclame van Dreft maakt zo'n jongentje van een Dreft-fles een raket! (Mama is hij nog nie leegggg???)
Misschien een suggestie voor de "serieuse" tweakers onder ons!
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
slamfm, BaRF, en wout-hugo kunnen jullie alsjeblieft weer je kamer(huiskamer) in gaan 
Ik heb zelf nooit raketten gebouwd maar ik weet nog wel dat er erg veel belangstelling voor was een tijd terug op GoT er was toen ook een groot topic en filmpjes enzo
misschien even zoeken.
Ik heb zelf nooit raketten gebouwd maar ik weet nog wel dat er erg veel belangstelling voor was een tijd terug op GoT er was toen ook een groot topic en filmpjes enzo
Verwijderd
ik hoorde pas dat NASA en ESA en USSR (ofzo) zich daar mee bezighielden... deze bedrijven kan je denkik zelf we vinden he 
[/grappigmodus]
[/grappigmodus]
Pagina: 1