Toon posts:

DVD kijken gespreid op 2 monitoren met Matrox G400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Matrox Millenium G400, en ik zou graag hierop met 2 monitoren tegelijk en gespreid DVD kijken. Heeft iemand hier een oplossing voor, want ik kom er niet uit :r

Verwijderd

Topicstarter
MIsschien is het handig om erbij te vertellen, dat als ik mijn videovenster naar de secundaire (dus tweede) monitor 'sleep', dat er dan alleen zwart beeld komt. Dit heb ik met WinDVD, Windows Media Player en Radlight geprobeerd. Bij allemaal zwart beeld :(

Verwijderd

hm.. ehb je wel aan gegeven dat de dual gebruikt wordt voor DVD? Je kan dat ergens in t dual-head tablad aangeven..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, onder DualHead staat bij de functies DVDMax "Een digitale video in een venster op uw hoofdscherm afspelenen die video regelijk met volledige schermgrootte `weergeven op uw secundaire beeldscherm" Maar dan krijg ik alleen volledig beeld op de tweede monitor, op de eerste niet, en ik wil juist gespreid kunnen kijken.

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat dat niet zal lukken, dat heeft met de overlay techniek te maken.

Het beeld word pas aan het einde van de verwerking van de Matrox kaart toegevoegt, ik denk dat het wel kan met de Pharelia, deze voegt het aan het begin toe waardoor deze mizechien niet met overlay techniek hoeft te werken. Probeer anders eens wat andere soort software.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen andere software gebruikt, iemand enige tips voor software?
Pagina: 1