Toon posts:

Geheugen van geforce2 gts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

welke afmeting heeft 1 geheugen module van een geforce2 gts ??

mijn kast is nl dicht en als ik erbij wil komen ben ik uren bezig om alles af en aan te sluiten.
Hopelijk hebben de echte tweakers hun kast open en mij de afmetingen kunnen geven zodat ik wat heatsinkjes kan kopen ;-)

alvast bedankt

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:19
Haal een schroevendraaier uit de schuur e schroef die kast open. Dat moet je sowieso doen als je die heatsinkjes erop wil zetten. Veel plezier met openschroeven.

Verwijderd

Schroef je kast inderdaad maar open. Als je via het internet besteld zijn het standaard heatsinkjes die meestal wel passen (staat er meestal bij waarvoor ze bedoeld zijn). Anders wens ik je veel geluk met zagen en veilen.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Gewoon je kast los maken GeForce2 er uit halen en meten. GeForce terug duwen schoefje er weer in kast dicht en klaar. kan makkelijk in een kwartiertje.

Snap dus niet echt waar jij uren mee bezig moet zijn... (koffiepauzes enzo??)

Verwijderd

Topicstarter
mijn kast zit in een meubel 'ingebouwd'
eerst moet ik mijn office jet verplaatsen en afsluiten.
dan moet ik mijn monitor eruit halen en dan mijn meubel 2 a 3 meter naar voren schuiven
dan moet ik mijn scsi kaart aansluiting, mijn geluidskaart aansluitingen, mijn video-kaart aansluitingen (video-in, video-out, tv, 3d bril)), dan mijn dvd-kart (video-out en ac-3 out), dan mijn netwerkkaart, dan mijn com-poorten.
dan moet ik mijn kast eruit halen (wat ook niet zo makkelijk gaat) en dan nog openschroeven.
dan even opmeten en dan weer alles in elkaar zetten. zo ben ik minstens 1,5 uur kwijt.

Maar ik dacht dat de echte tweakers hier hun kast altijd open hebben staan, dus voor hen is de moeite kleiner en hopelijk willen ze mij helpen.

maar aan de bovenstaande berichten heb ik dus niets!

Verwijderd

Topicstarter
p.s. er staan veel heatsinkjes op de site, alleen staan er alleen maar afmetingen bij.
vandaar.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Niet zo zeiken, ik moet ook dagelijks mijn kast openhalen dus dat valt wel mee ;)

Verwijderd

Waar wil je ze gaan bestellen, want dan wil ik ze misschien ook hebben. Mijn geheugen gaat niet hoger dan 375 MHz stabiel en core blijft op 220 Mhz steken. Misschien wil ik ze wel voor je opmeten, kost bij mij misschien maar 2 minuutjes. ;)

Verwijderd

Topicstarter
in duitsland, het is misschien zelfs goedkoper als wij samen bestellen!
dan delen we de verzendkosten!!
prijs: 2,39DM (met een tape) p/st
(verzendkosten 12,13DM)
ze hebben ook nog blue orbs (die ik ook misschien ga bestellen en golden orbs.

de heatsinks staan op http://www.thermaltake.com/ (sommige van deze hebben ze daar) alleen de winkel is in duistland, via mijn kennis in duitsland kan ik daar wat kopen (hij stuurt het dan voor me op)

Verwijderd

Topicstarter
p.s. in die winkel hebben ze 3 stuks blijkt nu:

19,8 x 12,6 x 8 mm met tape 2,99DM
28 x 28 x 8 mm zonder tape 2,39DM
38 x 38 x 10 mm met tape 3,19DM
de golden (60DM), chrome(DM) en blue orbs (37DM) zijn er nog (hij zei dat de blue orbs daar wel snel verkocht worden en dat er nog niet veel over waren)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39

ken

ik wil wel zo'n blue orb hebben

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
mail me maar op yo681@netmail.nl (en iedereen die ook iets anders uit de bovenstaande wilt)

Verwijderd

Ik heb al een GORB van thermaltake. Een Blue orb is wel kewl, maar wel duur. Misschien ga ik die chippies toch maar voor je opmeten :). Kan ik meteen weten hoeveel stuks er precies nodig zijn en hoeveel het kost.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt!

Verwijderd

Ik heb ze opgemeten zonder mijn compu uit te zetten en het heeft me 1 minuut gekost. ze zijn ongeveer 14 x 20 en er zijn er bij mij 8 nodig. De kleinste zijn dus te klein. Er is wel genoeg ruimte voor 28x28x10 rondom de chippies.

Verwijderd

Topicstarter
nou, die 19,8x12,6 moet ook kunnen.
ze hoeven niet precies alles te dekken.

ik neem zelf die 19,8 x 12,6 (+ een borb)

bedankt voor de info!

Verwijderd

Check je mail

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:19
He ik ben ook wel geinteresseerd in die heatsinkjes!
1 zo'n heatsinkje van 19,8 x 12,6 x 8 mm past op 1 chippie he? En 1 zo'n heatsinkje kost al 3DM? Alle mensen! Das duur!
Maar goed. Doe mij ook maar 8 van die heatsinkjes erbij dan.
Geen Blue Orb btw.

Mail: dgeerdink@hotmail.com

Verwijderd

Doe mij ook maar een blue orb en 8 chippies.
kan je ook aan de chrome orb komen (kleine voor KT7-raid moederbord?

mail me maar: hans@hanswolters.tmfweb.nl

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

na vanavond kunnen jullie niet meer bij mij bestellen, vanavond wil ik nl alle bestellingen op een rijtje zetten en alles afhandelen om z.s.m. een bestelling te kunnen plaatsen.
dus: vandaag (dinsdag) de laatste kans om iets bij mij nog te bestellen (hoe meer mensen hoe lager de verzendkosten!)
Pagina: 1