Toon posts:

PSC 750 scant niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus dat als ik op scannen druk, dat ik dan de melding krijg "opties niet ingesteld"

Iemand enig idee waar ik die dan wel in kan stellen??

Verder installeert hij 3x de printer onder een net iets andere naam (allemaal automatisch bij het opstarten) dat klopt ook niet helemaal, wat kan ik daar aan doen??

ik draai win2k

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je de nieuwste drivers gedownload vanaf de HP site? En het programma geinstalleerd wat er bij geleverd zat? Ik weet niet hoe het zit onder 2K, maar onder XP is aanvankelijk alleen te scannen dmv de ingebouwde scannersoftware en niet dmv de knoppen op de all-in-one zelf ;).

Verwijderd

Topicstarter
die zijn volgens mij wel geinstalleerd,
zal alles nog eens een keer goed nakijken

hoe kan het dan dat hij hem 3x installeert??
(als je bij de hardware lijst kijkt dan he!!)

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

uhm... zomaar ff een vraag, welke printer had in je gebruik/geinstalleerd voordat je deze erop aansloot?????

heb namelijk EXACT dit gezeik gehad met de PSC950. Hp gebeld enneuh die hadden voor dit probleem een kant en klaar scenario liggen. het was namelijk een bekent probleem dat ze nog ff niet konden oplossen...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hiervoor een PSC 750 eraan hangen :+
deze was kapot gegaan en ik heb nu een gereviseerde van hun gehad,
kheb de scanmogelijkheid ff niet hoeven gebruiken, nu dat wel zo is blijkt ie het niet te doen :(
doordat ik nogal wat heb moeten leren (ja nu al :() heb ik verder nog niets uit kunnen proberen, maar ik laat het jullie weten wanneer het wel zo is!!

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

je hebt destijds toch wel EERST de software geinstalleerd en pas DAARNA de printer eraan gehangen he ?
als je dat niet doet gaat windows zelf eea eraan koppelen en daar kom je dus niet meer vanaf...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Pagina: 1