Failure is nothing compared to regret
Zal je nog wa vertellen, mijne doet het ook nie
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Verwijderd
Door suijkerbuijk - Wednesday 11 September 2002 21:40
deze kaart is het zelfde als die van mijn trust
klere ding werk ook niet
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dat ' klereding' werkt wel bij mij dus waarschijnlijk doen jullie toch iets fout ?
Geef eens wat meer info over instellingen/aansluitingen van de kaart en de versterker.
deze kaart is het zelfde als die van mijn trust
klere ding werk ook niet
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dat ' klereding' werkt wel bij mij dus waarschijnlijk doen jullie toch iets fout ?
Geef eens wat meer info over instellingen/aansluitingen van de kaart en de versterker.
ik heb er nog 1 ergens in de la liggen... (kocht hem voor A3D onder CS, maar dat werkt dus niet!)
maar ik weet wel dat mn 5.1 optic out WEL werkte...
maar ik weet wel dat mn 5.1 optic out WEL werkte...
Ik kan wel wat meer info over de instellingen geven maar zal niet veel helpen.
De kaart is goed geinstalleerd, nieuwste drivers etc, WinXP, optisch kabletje (duur zijn die dingen) naar de versterker, optisch out aanzetten met control panel en dan....................STILTE
dus
De kaart is goed geinstalleerd, nieuwste drivers etc, WinXP, optisch kabletje (duur zijn die dingen) naar de versterker, optisch out aanzetten met control panel en dan....................STILTE
dus
Verwijderd
ik denk dat jouw versterker niet goed staat
zelf heb ik nu een lenco er in zitten met de zelfde chip er op
deze werk nu wel goed bij mij op mijn dts versterker
dus kijk of jouw versterker op digital staat
kijk of sptf wel goed staat op jouw versterker en op welke ingang
zelf heb ik nu een lenco er in zitten met de zelfde chip er op
deze werk nu wel goed bij mij op mijn dts versterker
dus kijk of jouw versterker op digital staat
kijk of sptf wel goed staat op jouw versterker en op welke ingang
simpel. Trek de stekker eruit, kijk in de optical uitgang van je Terratec. Zie je rode led branden? Dan is het goed. Brandt er niks, geen wonder dat je niks hoor.
Je moet optical uitgang zelf aanzetten. Standaard is ie uit en standaard zijn normale analoge uitgangen aangezet.
Gebruik de ingestalleerde controlepaneel. (Programma's > Sixpack > Controlpanel)
Klik op tabblad Digital. Kijk naar Digitale Uitgang. Ik zet die altijd op Digitale Mix / DVD, dat is beste optie.
Als die op Uit staat, sta je voor niks te mopperen. Sukkel.
Leer es controlpanels te bedienen....
Tenslotte over 5.1 geluid. Je moet digital out van je dvd speler in aparte connector Digital In op je geluidskaart zetten, voor goede pass-through. En niet in normale Audio ingang!!!!
Lees de handleiding hoe dat gaat.
Simpel he?
Je moet optical uitgang zelf aanzetten. Standaard is ie uit en standaard zijn normale analoge uitgangen aangezet.
Gebruik de ingestalleerde controlepaneel. (Programma's > Sixpack > Controlpanel)
Klik op tabblad Digital. Kijk naar Digitale Uitgang. Ik zet die altijd op Digitale Mix / DVD, dat is beste optie.
Als die op Uit staat, sta je voor niks te mopperen. Sukkel.
Leer es controlpanels te bedienen....
Tenslotte over 5.1 geluid. Je moet digital out van je dvd speler in aparte connector Digital In op je geluidskaart zetten, voor goede pass-through. En niet in normale Audio ingang!!!!
Lees de handleiding hoe dat gaat.
Simpel he?
Hallo MrDummy - als ik zeg dat ik de digital out met de control panel aan heb gezet bedoel ik natuurlijk de ingebouwde control panel van terratec, en ik heb m op alle standen geprobeerd. Sukkel.
en er komt idd erg weinig licht uit dus dat zal het wel zijn.
in ieder geval bedankt voor iedereen zn reacties.
en er komt idd erg weinig licht uit dus dat zal het wel zijn.
in ieder geval bedankt voor iedereen zn reacties.
Is je optical ook goed? d.w.z. licht goed zichtbaar aan andere kant van stekker?
Een gebroken optical kabel is niet leuk.
Een gebroken optical kabel is niet leuk.
Pagina: 1