Toon posts:

Lite-on naar de kl*te?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
okee.... ik ben dus dom..... en ik denk dus dat ik me lite-on ltr32125w heb omgebracht. ik dacht dus: 48x is ook wel leuk, en ik dus progje downen(lalalalalala)... en toen ik dus begon: 00% err:input file not found.
lampje blijft branden, bios herkent zelfs me lite-on dvd speler nie meer.
kan ik hier nog iets aan doen, zo ja:wat?
zo nee: goede smoes om terug te brengen?
help me plz!
(crying)

Verwijderd

gewoon zegge dat hij opeens niet meer werkte als je hem terugbrengt.
of ff alle kabels eruitleggen even laten ligge zo (vannacht ofzo) en dan opnieuw aansluiten of je bios op auto zette bij je brander. of format (maybe heeft proggie je settings verneukt)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:00:
ff alle kabels eruitleggen even laten ligge zo (vannacht ofzo) en dan opnieuw aansluiten
wat heeft dat voor zin, als ik vragen mag?

Verwijderd

Oké... firmware naar de kl*ten geflashed dus en de dvd wordt niet herkend omdat de Lite-On er nog aan hangt. Zodra je de LiteOn loshaalt, zal de dvd speler het wel weer doen.

Misschien kun je nog proberen de LiteOn er in z'n eentje aan te hangen en een officiele FW te flashen, maar veel kans maak je niet. Dan is inderdaad de enige oplossing om met het ding retour te gaan en te zeggen dat ineens kaduuk is gegaan...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hebben die dingen geen recovery mode? Knopje ingedrukt houden en dan puter starten ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
niet dat ik weet iig.... wat voor knopje zou dat dan moeten zijn?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

......Progje? Soz, maar als je een vraag stelt doe het voortaan op deze manier:

Ik heb blahdieblah.exe gebruikt om zutzooi.fla te flashen in m'n Lite-On etc. waarna <hoop errors hier>. Dat is veel duidelijk dan zoiets als "Ik was bezig in windows, ik dee op da icoontje dubbelclicken en toen deed ie het niet meer".

Misschien dat je toch nog kan flashen, maar ik schat dat je flashutil je brander niet kan vinden als windows hem ook niet vind. Ga naar de winkel en vraag of ze daar een nieuwe firmware erin flashen, dat is denk ik de enige manier om het nog aan de praat te krijgen. En niet een smoesje verzinnen van "opeens deed ie het niet meer" want als ze hem naar de fabrikant sturen dan komt die er zeker achter wat je gedaan hebt en dan gaan ze heel erg moeilijk doen.

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:48:
niet dat ik weet iig.... wat voor knopje zou dat dan moeten zijn?
de ANY key denk ik |:(

Denk ff na..... bekijk je liteon, hoeveel knopjes zitten daar op? Probeer ze allemaal maar uit.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
okee.... nu ff proberen een duidelijke uitleg geven:
ik gebruikte het progje mtklash148, ik heb dus mn win 98 opstartflop gebruikt.
toen deed ik het floppy erin waar het progje opstond (win 98 en ME bootflop herkennen me hdd nie goed)ik typte in: mtkflas.exe 4 w mtkflash . Nu blijkt dus ook dat er in die mtkflash helemaal geen rom zit. dus ik had het weer bijna hetzelfde gedaan, ik had de originele firmware ook op het floppy gezet en toen dit ingetypt: mtklash.exe r /b /m wbs4.bin (de originele firmware hete wbs4). nou, hij kwam op 100% met lezen, en schrijven maar op 35% (err.: could not write output file).

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 16:09
Heb je de hele sequentie al eens opnieuw uitgevoerd.
Misschien heb je geluk en herkent het Flashprogramma het station nog wel en kan ie hem deze keer goed flashen.

Anyway: Suc6 :P

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Topicstarter
JA!!! HET IS ME GELUKT NOG THNX VOOR ALLE POSTS>>> K had gewoon de verkeerde .bin file hamerophoofd....

Verwijderd

Eind goed, al goed :D
Pagina: 1