Toon posts:

Weer een paar domme vragen !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik weer.....
Nu met de volgende vragen:

-Zijn tegenwoordig alle cd-branders standaard burnproof of moet ik daar extra opletten en hoe weet ik of ze het wel of niet zijn ??

-Is er een groot verschil tussen 256 mb geheugenmodule en 512 mb en is 512 overdreven voor iemand die zijn computer voor spelletjes en films en internet gebruikt ??

-Wat is een moederbord met raid en hoe belangrijk is dat ??

-Is een tv-kaart van pinnacle echt beter, of is er een van Hauppage net zo goed ??

De vragen worden gelukkig wel steeds specifieker.......ik krijg er steeds meer verstand van....thnx.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 20:46:
Daar ben ik weer.....
Nu met de volgende vragen:

-Zijn tegenwoordig alle cd-branders standaard burnproof of moet ik daar extra opletten en hoe weet ik of ze het wel of niet zijn ??

-Is er een groot verschil tussen 256 mb geheugenmodule en 512 mb en is 512 overdreven voor iemand die zijn computer voor spelletjes en films en internet gebruikt ??

-Wat is een moederbord met raid en hoe belangrijk is dat ??

-Is een tv-kaart van pinnacle echt beter, of is er een van Hauppage net zo goed ??

De vragen worden gelukkig wel steeds specifieker.......ik krijg er steeds meer verstand van....thnx.
Meeste zijn burnproof, er opletten is handig.

Ik zou voor 512 gaan omdat Win 2000/Xp 256 al redelijk volstopt.

Met raid kun je je hardeschijf versnellen als je 2 identieke hdd's hebt, of een hdd mirroren (continu backuppen) niet direct nodig.

Laatste vraag = weet niet, ik denk van niet.

|>

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Zijn eigenlijk best wel zoek vragen
- alle nieuwe branders hebben wel burnproof of een variant daarvan
-beter te veel ram dan te weinig
- raid is voor de normale gebruiker niet interessant imo
- beide tvkaarten doen het goed, welke beter is ligt aan je smaak denk ik

Dit topic is gesloten.