Toon posts:

ASDW en pijltjes tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor van meerdere mensen dat als ze met 2 spelers op 1 toetsenboord spelen dat als de enne speler links gaat en de andere wil recht kan dat niet!

De enne speler kan dus niet naar rechts als de andere naar links gaat. Het helpt niet als je de controls veranderd. Het maakt niet uit bij welk spel maar je merkt het goed als je race spellen doet.

Weet iemand hoe je dit ka oplossen?

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-01 09:29
Koop een gamepad oid? Volgensmij valt daar namelijk weinig aan te doen. Keyboard kan volgensmij gewoon niet meer input verwerken.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Is't misschien niet simpelweg omdat je een keyboard hebt dat slechts 3 toetsen tegelijk aankan?
De oudere (en 'mindere' recente?) keyboards hebben dara namelijk last van. Is kwestie van het ontwerp trouwens, niks aan te doen behalve ander keyboard halen.

Verwijderd

ik zou zeggen koop zo'n cheape gamepad van microsoft, is 2 tientjes, minder dan een nieuw toetsenbord en werkt lekker...
Check de intertoys ofzo maar ff...

Verwijderd

Topicstarter
Koop wel 2 gamepads :P tnx

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53
mij keyboard kan maximaal tegelijk 3 toetsen aan,
maybe is dat bij jou ook zo

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Vroeger was dat inderdaad zo, lekker klote met Mortal Kombat >:) Nu is dat niet meer hoor, een beetje zichzelf respecteren toetsenbord kan dat wel aan... get one zou ik zeggen :)

Mother, will they like this song?

Pagina: 1