Ik heb zelf momenteel een 7110, ik krijg morgen een T68i, blij ook.
Qua design van de 7110, nix op aan te merken. Er word heel veel gezegd dat het klepje een zwak punt zou zijn, maar ik heb ondertussen al anderhalf jaar zo'n foon en gebruik dat ding ieder uur wel (behalve als ik slaap uiteraard

). Maar het klepje is dus echt geen enkel probleem, gewoon goed behandelen, niets aan het handje. Als ik 1 ding wel te gek vind is het dat klepje, een betere keylock vind je gewoon niet

.
Verder is het scherm lekker groot en duidelijk. Ook als het donker is, is het goed te lezen. Dat scrollwiel is ook te gek, je scrolt door je menu's en smsjes heen alsof het niets is, en tijdens een telefoongesprek kun je even snel het schreeuwgehalte (volume) aanpassen.
Telefoongeheugen is ook niet mis, je kunt een aantal andere items bij een naam zetten (adres fax dat soort dingen). Zitten ook wel wat spelletjes op, en de meest gebruikte is toch wel racket, een kloon van pong, erg leuk en erg verslavend.
Nadeel aan de 7110 is wel de software, die bevat nogal wat bugs, vooral de laatste versie, da's ook waarom ie weggaat eigenlijk. Bepaalde telefoonnummers moet ie gewoon niets van hebben, je klopt het nummer in, drukt op opnemen en pats scherm uit, foon uit, alles uit.... maar na een seconde of 2 gaat ineens het licht van het schermpje weer aan... nog wat later staat er ook weer wat op het scherm en dan functioneerd ie ook weer gewoon. Maar dat nummer bellen verrekt ie

.
De antenne, tsja, ik vind het persoonlijk niet onhandig, altijd iets om em aan vast te pakken om em uit je broekzak te toveren

.
Ook kan die van mij behoorlijk tegen water, ben een keer met bedrijfsuitstapje naar sixflags geweest, daar in de wildwaterbaan... Nou ik was flink nat, idioten waren gewoon water aan het scheppen de boot in.... Ik was niet als enigste nat, de foon kon je ook uitwringen

Maar ff uitgezet, laten drogen (enigsinds) en aanzetten dat ding, werkt nog steeds

.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya