Toon posts:

ASUS 7700 Deluxe & Tv-Out : Hoe moet dat a.u.b. ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit weekend een Asus 770 deluxe videokaart gekocht en ingebouwd.
ik heb dit kaartje ook gekocht vanwege
de TV-Out. Mijn vrgaa is nu ? Hoe moet ik het (Het Beste) aansluiten ? Precies Au.b. !
Stap voor stap / kabel voor kabel.
Welke kabel waar en welke kabel moet ik nog anschaffen (als ik op scart wil) ?
Please HELP !!

Verwijderd

hebben ze daar geen handleiding voor uitgevonden :?

Verwijderd

Topicstarter
Daar staan niet veel in en als jij even zelf kijkt(pdf bestand downloaden bij Asus) ois hetgene wat er staat best wel verwarrend.

Verwijderd

je kunt het beste de kabel gebruiken met dat gele uiteinde, ik weet eventjes de naam niet. misschien moet je een langere kabel aanschaffen, moest ik ook.
kun je gelijk een scart aansluiting kopen met een input / output knop erop. deze stel je dan in op input (signaal gaat van de videokaart naar TV).

hierna maak je de kabel met het gele uiteinde vast aan de scart. en stop je de scart achter in de tv / videorecorder. daarna andere uiteinde van de scart aansluiten op de composite uitgang van de videokaart. dan is het externe gedeelte gedaan.

computer opstarten. tv ondertussen natuurlijk aanzetten :)
dan kun je ctrl + alt + t indrukken en dan schakelt het beeld over van je monitor naar de tv. je moet wel eventjes kijken op welk kanaal hij terecht komt, bij mij was het het video kanaal.
als je weer terug wilt naar normaal beeld dan moet je weer ctrl + alt + t indrukken.
ik moet dan meestal weer de beeldscherm resolutie opnieuw instellen. ik neem aan dat je weet hoe dat werkt