POP3 en WAP

Pagina: 1
Acties:

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:44
Ik heb sinds een paar dagen een nokia 6310i, hiermee kan ik dus wappen... Uiteraard heb ik gelijk wap.tweakers erin gezet maar ik zou het ook wel erg handig vinden om er mee me huidige email box te kunnen bekijken zo nu en dan (aangezien ik die 1 MB per maand niet op krijg)

Ik kan hierover echter niet echt iets vinden ;( Ik wil dus eigenlijks gewoon een site waarbij ik me spul in kan typen en waardoor ik in kan loggen via me tele...

Dit is toevallig wat ik heb gevonden alleen komt het niet zo prettig op me over om zo me mail gegevens door te sturen:

http://www.hicon.nl/NL/index.html

verder vond ik in de search ook niet echt iets....

Ze zullen er vast wel zijn maar zijn er hier ook mensen die hun POP3 mail bekijken via de wap en welke service gebruiken ze hiervoor, hoe bevalt deze en kost het ook geld?

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een eigen mailserver opzetten met Argosoft wat onder Windows werkt. :)

Webmail, POP3, SMTP en ook.. WAP :)
Het werkt erg goed, ik gebruik hem zelf ook :)

Als je zelf geen mailserver op wilt zetten kun je ook een adres aanvragen bij genie.nl, daarmee kan je dacht ik ook je mail lezen via WAP :)

🌞🍃

• Zorg
ik heb een laptop dus ik heb me computer nooit dagen aan....maaar mischien dat me collega het op de achtergrond mee wil draaien :D

genie.nl heb ik wel eens mee gewerkt (een jaar geleden ofzo..) meende me te herrineren dat ik daar niet tevreden over was :P maar ik zal zeker even kijken :)

Meer links natuurlijk altijd welkom!

Verwijderd

Wat voor e-mail adres is het?

Misschien dat je hier wat aan hebt:
http://wapnl.twigger.com

• Zorg
is gewoon van me eigen website....

waar kan ik me registreren voor twigger?? ik zoek me kapot op die website :(