In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
?! Waar mag die grens dan wel niet liggen?!Robin Vreuls schreef op 11 september 2002 @ 20:18:
Tis idd een beetje off-topic qua T.net nieuws, maar het kan er toch door
Als iemand veroordeelt wordt omdat ie met een toetsenbord op iemand ze kop heeft geramd komt dat toch niet op de frontpage hoop'k? Dat is namelijk een redelijk goeie analogie met wat er net gepost is hoor.
poohbeer schreef op 11 september 2002 @ 20:50:
[...]
?! Waar mag die grens dan wel niet liggen?!
Als iemand veroordeelt wordt omdat ie met een toetsenbord op iemand ze kop heeft geramd komt dat toch niet op de frontpage hoop'k? Dat is namelijk een redelijk goeie analogie met wat er net gepost is hoor.
Er zijn al tig nieuwstopics langsgeweest voor digicams, en heel sproradisch is niet een echt relevant onderwerp op T.net gepost, waaronder dit onderwerp er ook bijhoort.
Bovenstaande regel is één van de eisen waaraan een nieuwspost moet voldoen. Aangezien dit een op techniek toegespitst nieuwtje is waarover gediscussieerd kan worden, denk ik zelf dat het binnen de richtlijnen valt. Natuurlijk moet de FP niet vollopen met dit soort posts, maar één bericht op die berg die er staat moet toch kunnen naar mijn mening. Zeker als je gaat nadenken over de vraag hoe het zit met laptops (ingebouwde WiFi bijvoorbeeld) en internetten vanuit vliegtuigen, om maar een zijstraat te noemen.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Professioneel Hyves-weigeraar
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
-Rob- schreef op 11 september 2002 @ 21:21:
Zo'n item zet wel andere mensen aan het denken die wel tweakers.net waardige submits hebben gedaan en waarvan de submit dus niet geplaatst is.
Submits worden vrijwel nooit geplaatst. Dit is de eerste keer in maanden dat een bezoeker een verhaal schrijft dat vrijwel letterlijk de frontpage op kan. Voor de rest zijn het allemaal (99%) zeer korte tips, een link en een titel. Dat is niet erg, maar iemand die dat doet moet ook niet klagen dat "zijn bericht" niet geplaatst is, want wat diegene dan bedoelt dat niemand een nieuwspost heeft geschreven over de link die hij had ingestuurd, en dat is IMO al een heel stuk minder "erg".
nee, vind je het gek, waarom zou je nog een heel verhaal gaan schrijven als je toch grote kans hebt dat je bericht niet geplaatst wordt...Wouter Tinus schreef op 11 september 2002 @ 21:36:
[...]
Submits worden vrijwel nooit geplaatst. <A href="http://www.tweakers.net/nieuws/23311" target=_blank>Dit</a> is de eerste keer in maanden dat een bezoeker een verhaal schrijft dat vrijwel letterlijk de frontpage op kan. Voor de rest zijn het allemaal (99%) zeer korte tips, een link en een titel. Dat is niet erg, maar iemand die dat doet moet ook niet klagen dat "zijn bericht" niet geplaatst is, want wat diegene dan bedoelt dat niemand een nieuwspost heeft geschreven over de link die hij had ingestuurd, en dat is IMO al een heel stuk minder "erg".
(ook al denk je dat dat wel zo is..)
Azrael schreef op 11 september 2002 @ 21:44:
nee, vind je het gek, waarom zou je nog een heel verhaal gaan schrijven als je toch grote kans hebt dat je bericht niet geplaatst wordt...
(ook al denk je dat dat wel zo is..)
Ik zeg toch ook niet dat ik dat gek vind
Dus als ik een compleet verhaal inzend over mijn oma die haar eerste pc heeft, dan plaatsen jullie dat?Wouter Tinus schreef op 11 september 2002 @ 21:56:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat gek vind. Ik zeg dat ik het gek vind dat sommige mensen lijken te vinden dat wij verplicht zijn om iemand een half uur te laten besteden aan een artikel over iedere link die ze maar insturen. Een submit is een tip, geen opdracht
.
We zijn wel blij met jullie dat jullie allerlei nieuws plaatsen
En nu houd ik er over op
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Maarja, als ik iets submit ben ik best bereid om daar zelf een verhaaltje bij te maken maar niet voor de katsekut uiteraardWouter Tinus schreef op 11 september 2002 @ 21:56:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat gek vind. Ik zeg dat ik het gek vind dat sommige mensen lijken te vinden dat wij verplicht zijn om iemand een half uur te laten besteden aan een artikel over iedere link die ze maar insturen. Een submit is een tip, geen opdracht
.
Mephisto schreef op 11 september 2002 @ 23:38:
Ik kom best vaak submits tegen waar users een op zich aardig verhaal bij hebben gebrouwen, maar waar toch flink aan gesleuteld moet worden. Wees dus niet verbaasd als je je verhaaltje een beetje euhm, aangepast op de frontpage ziet verschijnenIk persoonlijk vind het zelf altijd wel erg relaxerend als er een verhaal bij is geschreven, vooral bij bijvoorbeeld Duitse bronnen.
Of Japanse, want mijn Japans is ook niet meer wat het geweest is
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Dit topic is gesloten.
![]()