FOk post per ongeluk op Tweakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=23314

wat mij betreft is dit compleet geen Tweakers.net nieuwtje

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tis idd een beetje off-topic qua T.net nieuws, maar het kan er toch door :)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Mwoah... Echt t.net related kan ik het niet noemen... GSM's over het algemeen wel, maar dit is wel heel erg off-topic... :{

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 13:51
Dit is inderdaad meer een fok nieuwtje die hebben vaker van dat soort stuff

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:22

MAZZA

Barbie is er weer!

Probeer een beetje weg te blijven van Telegraaf sensatie hier op T.net plz...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Robin Vreuls schreef op 11 september 2002 @ 20:18:
Tis idd een beetje off-topic qua T.net nieuws, maar het kan er toch door :)
?! Waar mag die grens dan wel niet liggen?!
Als iemand veroordeelt wordt omdat ie met een toetsenbord op iemand ze kop heeft geramd komt dat toch niet op de frontpage hoop'k? Dat is namelijk een redelijk goeie analogie met wat er net gepost is hoor.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het ging tenslotte om een computerspel wat hij op die telefoon speelde.

• Robin
  • Niet online
poohbeer schreef op 11 september 2002 @ 20:50:
[...]

?! Waar mag die grens dan wel niet liggen?!
Als iemand veroordeelt wordt omdat ie met een toetsenbord op iemand ze kop heeft geramd komt dat toch niet op de frontpage hoop'k? Dat is namelijk een redelijk goeie analogie met wat er net gepost is hoor.

Er zijn al tig nieuwstopics langsgeweest voor digicams, en heel sproradisch is niet een echt relevant onderwerp op T.net gepost, waaronder dit onderwerp er ook bijhoort.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

"Een bepaald artikel is nieuws als het aanleiding geeft tot discussie."
Bovenstaande regel is één van de eisen waaraan een nieuwspost moet voldoen. Aangezien dit een op techniek toegespitst nieuwtje is waarover gediscussieerd kan worden, denk ik zelf dat het binnen de richtlijnen valt. Natuurlijk moet de FP niet vollopen met dit soort posts, maar één bericht op die berg die er staat moet toch kunnen naar mijn mening. Zeker als je gaat nadenken over de vraag hoe het zit met laptops (ingebouwde WiFi bijvoorbeeld) en internetten vanuit vliegtuigen, om maar een zijstraat te noemen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Deze post had van mij ook niet gehoeven, maar om nou te zeggen dat het kwaad kan.. neuh.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Rob
  • Niet online
Zo'n item zet wel andere mensen aan het denken die wel tweakers.net waardige submits hebben gedaan en waarvan de submit dus niet geplaatst is.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

-Rob- schreef op 11 september 2002 @ 21:21:
Zo'n item zet wel andere mensen aan het denken die wel tweakers.net waardige submits hebben gedaan en waarvan de submit dus niet geplaatst is.

Submits worden vrijwel nooit geplaatst. Dit is de eerste keer in maanden dat een bezoeker een verhaal schrijft dat vrijwel letterlijk de frontpage op kan. Voor de rest zijn het allemaal (99%) zeer korte tips, een link en een titel. Dat is niet erg, maar iemand die dat doet moet ook niet klagen dat "zijn bericht" niet geplaatst is, want wat diegene dan bedoelt dat niemand een nieuwspost heeft geschreven over de link die hij had ingestuurd, en dat is IMO al een heel stuk minder "erg".

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Hmm, drie weken geleden nog: nieuws: DVD-regiocode heeft langste tijd gehad

• Azrael
  • Laatst online: 12-03 20:27
Wouter Tinus schreef op 11 september 2002 @ 21:36:

[...]

Submits worden vrijwel nooit geplaatst. <A href="http://www.tweakers.net/nieuws/23311" target=_blank>Dit</a> is de eerste keer in maanden dat een bezoeker een verhaal schrijft dat vrijwel letterlijk de frontpage op kan. Voor de rest zijn het allemaal (99%) zeer korte tips, een link en een titel. Dat is niet erg, maar iemand die dat doet moet ook niet klagen dat "zijn bericht" niet geplaatst is, want wat diegene dan bedoelt dat niemand een nieuwspost heeft geschreven over de link die hij had ingestuurd, en dat is IMO al een heel stuk minder "erg".
nee, vind je het gek, waarom zou je nog een heel verhaal gaan schrijven als je toch grote kans hebt dat je bericht niet geplaatst wordt...

(ook al denk je dat dat wel zo is..)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Azrael schreef op 11 september 2002 @ 21:44:
nee, vind je het gek, waarom zou je nog een heel verhaal gaan schrijven als je toch grote kans hebt dat je bericht niet geplaatst wordt...

(ook al denk je dat dat wel zo is..)

Ik zeg toch ook niet dat ik dat gek vind :?. Ik zeg dat ik het gek vind dat sommige mensen lijken te vinden dat wij verplicht zijn om iemand een half uur te laten besteden aan een artikel over iedere link die ze maar insturen. Een submit is een tip, geen opdracht :).

• Rob
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 11 september 2002 @ 21:56:

[...]

Ik zeg toch ook niet dat ik dat gek vind :?. Ik zeg dat ik het gek vind dat sommige mensen lijken te vinden dat wij verplicht zijn om iemand een half uur te laten besteden aan een artikel over iedere link die ze maar insturen. Een submit is een tip, geen opdracht :).
Dus als ik een compleet verhaal inzend over mijn oma die haar eerste pc heeft, dan plaatsen jullie dat?

We zijn wel blij met jullie dat jullie allerlei nieuws plaatsen _/-\o_ , maar het berichtje waar deze thread overgaat hoort gewoon niet op Tweakers.

En nu houd ik er over op :)

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-03 08:42

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Effe voor de goede orde, in dit geval werd ons gewoon de link opgestuurd. Hier heb ik als nieuwsposter een verhaal van gemaakt nadat de link door een redactielid was goedgekeurd. Het is ons inmiddels duidelijk dat de link met Tweakers.net hier een beetje ver gezocht moet worden waar we in het vervolg beter op zullen letten.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Azrael
  • Laatst online: 12-03 20:27
Wouter Tinus schreef op 11 september 2002 @ 21:56:

[...]

Maarja, als ik iets submit ben ik best bereid om daar zelf een verhaaltje bij te maken maar niet voor de katsekut uiteraard :P

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Ik kom best vaak submits tegen waar users een op zich aardig verhaal bij hebben gebrouwen, maar waar toch flink aan gesleuteld moet worden. Wees dus niet verbaasd als je je verhaaltje een beetje euhm, aangepast op de frontpage ziet verschijnen :) Ik persoonlijk vind het zelf altijd wel erg relaxerend als er een verhaal bij is geschreven, vooral bij bijvoorbeeld Duitse bronnen. :P

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Mephisto schreef op 11 september 2002 @ 23:38:
Ik kom best vaak submits tegen waar users een op zich aardig verhaal bij hebben gebrouwen, maar waar toch flink aan gesleuteld moet worden. Wees dus niet verbaasd als je je verhaaltje een beetje euhm, aangepast op de frontpage ziet verschijnen :) Ik persoonlijk vind het zelf altijd wel erg relaxerend als er een verhaal bij is geschreven, vooral bij bijvoorbeeld Duitse bronnen. :P

Of Japanse, want mijn Japans is ook niet meer wat het geweest is :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Dat weten we dan ook weer :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.