Chieftec voedingen dood?

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 21:46
De voeding die bij mn chieftec kast zat was dead-on-arrival (kan gebeuren), ik voeding teruggestuurd en ondertussen een Target voeding erin gezet.
Nu heb ik vandaag mn chieftec voeding weer terug gehad en die deed precies 2 reboots en daarna niks meer (de reboots waren voor het verplaatsen van de kast enz.).
Ik progress gebeld en technische dienst aan de lijn gekregen en daar lopen ze mij te verkondigen dat ik de stekkers er verkeerd heb ingedaan ofzo :? maar ik heb het id dat ze mij gewoon weer dezelfde voeding terug gestuurd hebben.

Ok nu de eigenlijke vragen, er zitten een paar stekkers aan de voeding waar ik geen raad mee weet.
*die grote brede = moederbord
kleine vierkante = p4
*molex achtig ding zoals uit AT's = ik zou t niet weten
stekkertje van fan in voeding = gewoon op mobo aansluiten
En welke stekkertjes moet ik aansluiten voor een TB1000, toch alleen de 2 met het * ervoor?

En wat ik ook raar vind is dat er 4!!! kabeltjes uit de fan in de voeding komen, 2-3 kan ik nog wel begrijpen maar waar is die 4de dan voor, het stekkertje naar het mobo heb trouwens maar 2 draadjes

Ik snap het allemaal niet meer.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kun je dat kabeltje van de fan uit de voeding eens tekenen(in kleur)?
Ik snap niet precies hoe het eruit ziet...

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 21:46
SH007 schreef op 11 september 2002 @ 19:59:
Kun je dat kabeltje van de fan uit de voeding eens tekenen(in kleur)?
Ik snap niet precies hoe het eruit ziet...
ziet er gewoon uit als van een cpu koeler maar dan zonder rood draadje

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MBrulez schreef op 11 september 2002 @ 20:05:
[...]

ziet er gewoon uit als van een cpu koeler maar dan zonder rood draadje
maat wat doen die andere 2 draadjes dan?

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:11
Ik heb ook een chieftec, maar die kun je volgens mij niet verkeert aansluiten, overal zitten namelijk hoekjes op enz zodat ze er maar op een manier in kunnen.
Gewoon terug sturen, en vergeet voortaan de dingen die je terug stuurt niet te merken met bv een watervaste stift een kruisje op de achterkant