Ik heb het volgende probleem : in W2k/Xp heb ik na ongeveer 15 min. geen internet meer. D.w.z ik kan niet meer surfen.
Downloaden/irc/msn werken nog wel gewoon. Nu ben ik er na wat gedoe met kaarten wisselen achter dat het door een geluidskaart komt. Maakt niet uit of ik er een SBLive of een Terratec Sixpack indoe.
Heb natuurlijk geprobeerd om het geluid in een ander pci-slot te doen maar dat maakt ook geen verschil. Het rare is dat het eerste kwartier er niks aan de hand is maar daarna is het afgelopen. En het rare is dat ik er in WinME geen last van heb (maar goed dat wil dus niemand gebruiken
.
Iemand enig idee wat dit kan zijn ? T.i.a.
Sys specs : AMD 1500+ op Asus A7V266
Hercules GF2 GTS
SBLive / Terratec Sixpack
Maxtor 60 GB
3Com Etherlink XL 10/100 3C905C-TX/ Chello internet
Downloaden/irc/msn werken nog wel gewoon. Nu ben ik er na wat gedoe met kaarten wisselen achter dat het door een geluidskaart komt. Maakt niet uit of ik er een SBLive of een Terratec Sixpack indoe.
Heb natuurlijk geprobeerd om het geluid in een ander pci-slot te doen maar dat maakt ook geen verschil. Het rare is dat het eerste kwartier er niks aan de hand is maar daarna is het afgelopen. En het rare is dat ik er in WinME geen last van heb (maar goed dat wil dus niemand gebruiken
Iemand enig idee wat dit kan zijn ? T.i.a.
Sys specs : AMD 1500+ op Asus A7V266
Hercules GF2 GTS
SBLive / Terratec Sixpack
Maxtor 60 GB
3Com Etherlink XL 10/100 3C905C-TX/ Chello internet