Volgens de search moet je eerst 98 installen en dan pas XP om problemen te voorkomen... Okay, dat snap ik, wist ik ook, maar heb ik effe niks aan daar ik XP er al een tijd op heb staan. Nu wil ik er toch graag 98 bij hebben, maar dan krijg je dus het "ik heb geen dualboot screen meer" probleem. 
Ik verder searchen, en via "fixboot c:" kom ik weer in XP en zie ik een dualboot menu, maar 98 doet het niet als je het kiest, dan restart de pc na een paar seconden. Ook hiervoor een mogelijke oplossing gezien, namelijk de partitie waar naar verwezen wordt voor 98 goed zetten in boot.ini. Ik dat gedaan, helpt niks. Nog 5 andere letters erneer gekwakt, ook niks.
De Repair optie en dan "Repair Dualboot menu" via de XP cd kiezen werkt niet bij mij; ik kan repair kiezen, en dan gaat ie naar dos toe, waar hij me dan de vraag stelt welke hij moet herstellen. Er staat er maar één: 1. "c:\windows" en ik kies die dan ook. Dan vraagt ie om het administrator password, en tja, dat heb ik nooit ingevuld; en nu?
Ik heb nog geprobeerd mijn administrator account een password te geven en zien of dat werkt, maar dat schijnt niet hetzelfde password te zijn. Niks intypen en gelijk op Enter tikken doet ook geen wonderen.
Tja, en dus zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.
Alles opnieuw installen is ook niet echt fris, en daarbij zou het in theorie toch niet zo moeilijk moeten zijn?
Er staan namelijk 2 perfecte installs op de pc...
Ik verder searchen, en via "fixboot c:" kom ik weer in XP en zie ik een dualboot menu, maar 98 doet het niet als je het kiest, dan restart de pc na een paar seconden. Ook hiervoor een mogelijke oplossing gezien, namelijk de partitie waar naar verwezen wordt voor 98 goed zetten in boot.ini. Ik dat gedaan, helpt niks. Nog 5 andere letters erneer gekwakt, ook niks.
De Repair optie en dan "Repair Dualboot menu" via de XP cd kiezen werkt niet bij mij; ik kan repair kiezen, en dan gaat ie naar dos toe, waar hij me dan de vraag stelt welke hij moet herstellen. Er staat er maar één: 1. "c:\windows" en ik kies die dan ook. Dan vraagt ie om het administrator password, en tja, dat heb ik nooit ingevuld; en nu?
Tja, en dus zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.
.... Ik weet het ook niet