Toon posts:

problemen met pc: vastlopers, blauwe schermen etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen week geleden een pc gekocht met een moederbord msi kt3 ultra2
een msi geforce 4 ti 4200 128 mb ddr, een soundcard audidgy en imb harde schijf van 80 gb cpu van Amd 2000+ Xp. silent cooler voor cpu en 2 afzonderlijke koelers voor heel mijn pc.+ de coolers op mij mainbord en grafische kaart. En heb een geheugen van 512 mb ddr.

Mijn grafische kaart is aan gesloten op de vga bus zaols het in the manuel staat .
mijn cpu draait voor het ogenblik op 1900mhz
temperatuur is ongeveer 46°C
Ik maak gebruik van windows 2000
Mijn probleem is dat mijn pc alles terug alle gemonteerde hardwareterugvind
ik installeer de drivers maar als ik de software van mijn printer wil installeren gaat het niet.

- als ik spellen instyalleer werken ze nie ofwel start mijn pc opnieuw op bij het installeren van een spel ofwel blokkeerd hij ofwel installeerd hij het spel maar heeft hij nadien een foutmelding.

- ik kan dus geen spel spelen op mijn pc
nu ik heb wat vernaderingen gebracht en nu als ik iets installeer en het lukt nie krijg ik een blauwscherm en wordt er mijn een compleete geheugendump ofzo gedaan.

Kan er mij iemand helpen en raad geven van wa ik moet doen
bedankt aan iedereen die me een antwoordt zullen geven
cya later ppl

Groetjes van Don Marco!!!!!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer eerst eens deze troubleshooter: hangen en opstartproblemen :)

Verwijderd

Misschien moet je eens proberen of je spellen wel installeren als je CPU op de normale kloksnelheid loopt.

• 2krId
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-02-2022
precies! eerst normale kloksnelheid en standaad bios settings (geen turbo) en 1voor1 de biosopties optimaliseren.