Ik ben al een hele tijd van plan om een PDA te kopen, en nou kwam ik laatst de pocket loox 600 tegen. Ik heb er alleen wel een paar vraagjes over.
1)Ik heb een laptop, en daar zou ik hem natuurlijk graag aan koppelen (om te internetten, email binnen te halen etc.) Als ik dit via bleutooth zou doen, wat zijn dan de snelheden die ik daarmee kan halen? En welke afstanden haal je ermee?
2)Ik heb een dell inspiron 8100, wat kost een bluetooth-module daarvoor?
3)Ik ga hem gebruiken als agenda, misschien voor aantekeningen op school, en verder om een beetje met mp3's en divxen te patsen enzo
. Nou ben ik maar een arm studentje, en ik vraag me dus wel af of dat ding EUR 700 waard is. Is er hier misschien al iemand die er al een heeft?
Ben benieuwd!
1)Ik heb een laptop, en daar zou ik hem natuurlijk graag aan koppelen (om te internetten, email binnen te halen etc.) Als ik dit via bleutooth zou doen, wat zijn dan de snelheden die ik daarmee kan halen? En welke afstanden haal je ermee?
2)Ik heb een dell inspiron 8100, wat kost een bluetooth-module daarvoor?
3)Ik ga hem gebruiken als agenda, misschien voor aantekeningen op school, en verder om een beetje met mp3's en divxen te patsen enzo
Ben benieuwd!