Nou goed het zoveelste topic 
Had 2 jaar geleden een msi k7t pro aangeschaft toen nog
, omdat hij geen multiplier settings.Na een tijdje toch wel
omdak geen problemen had.Na 2 jaar kapte ie er spontaan mee
,ik hem opgestuurd.Zou volguns hun 4 a 6 weken duren
.Inmiddels 7 weken later denk zal maar eens belluh zeggen ze ja zal a.s vrijdag worduh verstuurd (van die week).Ander halve week later nog nix binnen dus denk zal meer eens belluh, bleek ie afgelopen maandag pas verstuurd te zijn
.Nou goed vandaag was hij binnen, ikkuh kei
.Ze zeiduh bij msi ja ze hadden geen tijd om je bord te maken dus krijg je een NIEUW ander werkend bordje terug.
Nou de buitenkant was mijn doos waarin ik hem had opgestuurd , denk ff kijekn wat er in zit
Zit er hetzelfde moederbord aan maar op de via chip zit een half afgepulkte sticker.Das toch niet nieuw of wel dan
En dat na 8 a 9 weken.
p.s MSI geeft misschien wel 3 jaar garantie ze willen dus aangeven dat hun moederborden zo brak zijn dat ze daarom extra lange garantie geven
.
Een jaar terug lachte ik iemand nog uit omdat hij vond dat msi kei slecht was dat z'n moederbord ermeej gestopt was en nu ben ik ook zo
.Nooit geen MSI meer NEVER!!!!
Had 2 jaar geleden een msi k7t pro aangeschaft toen nog
Nou de buitenkant was mijn doos waarin ik hem had opgestuurd , denk ff kijekn wat er in zit
En dat na 8 a 9 weken.
p.s MSI geeft misschien wel 3 jaar garantie ze willen dus aangeven dat hun moederborden zo brak zijn dat ze daarom extra lange garantie geven
Een jaar terug lachte ik iemand nog uit omdat hij vond dat msi kei slecht was dat z'n moederbord ermeej gestopt was en nu ben ik ook zo