Toon posts:

msi service goed of slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou goed het zoveelste topic :O

Had 2 jaar geleden een msi k7t pro aangeschaft toen nog :r, omdat hij geen multiplier settings.Na een tijdje toch wel :) omdak geen problemen had.Na 2 jaar kapte ie er spontaan mee :? ,ik hem opgestuurd.Zou volguns hun 4 a 6 weken duren :*) .Inmiddels 7 weken later denk zal maar eens belluh zeggen ze ja zal a.s vrijdag worduh verstuurd (van die week).Ander halve week later nog nix binnen dus denk zal meer eens belluh, bleek ie afgelopen maandag pas verstuurd te zijn |:( .Nou goed vandaag was hij binnen, ikkuh kei :*) .Ze zeiduh bij msi ja ze hadden geen tijd om je bord te maken dus krijg je een NIEUW ander werkend bordje terug.
Nou de buitenkant was mijn doos waarin ik hem had opgestuurd , denk ff kijekn wat er in zit :/ Zit er hetzelfde moederbord aan maar op de via chip zit een half afgepulkte sticker.Das toch niet nieuw of wel dan 8)7
En dat na 8 a 9 weken.

p.s MSI geeft misschien wel 3 jaar garantie ze willen dus aangeven dat hun moederborden zo brak zijn dat ze daarom extra lange garantie geven O-) .
Een jaar terug lachte ik iemand nog uit omdat hij vond dat msi kei slecht was dat z'n moederbord ermeej gestopt was en nu ben ik ook zo :( .Nooit geen MSI meer NEVER!!!! :X (8>

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
dat sucked idd zwaar ja :|

• desmoquattro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025

desmoquattro

Duwgatie

Je kan wel zeggen dat MSI slecht zou zijn,maar probeer dit eens met een Asus van 2 jaar. Want asus geeft maar 1 jaar en in contact komen met de fabrikant rechtstreeks lukt met asus echt niet en ik denk dat er nog wel meer merken zijn die via jou hardware boer terug zouden moeten en dat duurd pas lang!!! ;) ;)

LOL

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:43
Heb van een klant van me ook een MSI K7TPro2A naar norrod gebracht. Ze hadden me eerst omruil binnen een week toegezegd, maar dat bleek dus niet zo te zijn, 4-8 weken. Heb die klant van me maar een ECS K7S6A ingebouwd, hoefde ie alleen maar het nieuwe RAM te betalen (over goedkope upgrade gesproken).
Over 8 weken zal je van mij wel horen hoe het gegaan is met dat MSI bord. Vind het vooralsnog netjes van Norrod dat ze nog buiten-garantie service doen. (meeste leveranciers zeggen vaak: "ehm, meer dan een jaar oud? Oprotten, zoek het zelf maar uit")

Verwijderd

volgens :) mij :( heb ;) jij >:) last :> van :P de :9 emoticon :r ziekte :o , :*) ik :'( zou 8) maar :+ snel :D naar _/-\o_ de :Y) dokter (8> gaan :7 als :9~ ik O+ jou :O was }:O

:/ ontopic :|

Is B) wel :X verrot :? dat 8)7 je |:( dezelfde O-) terug :z kreeg :Z

;( /ontopic })

Verwijderd

Topicstarter
_JGC_ schreef op 11 september 2002 @ 18:58:
Heb van een klant van me ook een MSI K7TPro2A naar norrod gebracht. Ze hadden me eerst omruil binnen een week toegezegd, maar dat bleek dus niet zo te zijn, 4-8 weken. Heb die klant van me maar een ECS K7S6A ingebouwd, hoefde ie alleen maar het nieuwe RAM te betalen (over goedkope upgrade gesproken).
Over 8 weken zal je van mij wel horen hoe het gegaan is met dat MSI bord. Vind het vooralsnog netjes van Norrod dat ze nog buiten-garantie service doen. (meeste leveranciers zeggen vaak: "ehm, meer dan een jaar oud? Oprotten, zoek het zelf maar uit")
Ik heb het niet via diej online ZEIK winkel gedaan (zeg de naam niet maar ze leveren prefecte systemen en zin zeikurds aan de tel :X das een hint)waar ik hem had gehaald diej zeiden meteen dat het de cpu was :O Ik zo er lopen zat topics op tweakers dat dat niet hoeft te zijn, hun zo is bijna 99% zeker (ik dacht in you're dreams!!).Ik heb het direct via msi gedaan.Dus gewoon msi gebelt ;) Zeggen ze daar ja je hebt geen 3 jaar garantie, maar voor jou maken we een uitzondering O-) (ook gelul van de bovenste plank :r ).

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:07:
[...]

Ik heb het niet via diej online ZEIK winkel gedaan (zeg de naam niet maar ze leveren prefecte systemen en zin zeikurds aan de tel :X das een hint)waar ik hem had gehaald diej zeiden meteen dat het de cpu was :O Ik zo er lopen zat topics op tweakers dat dat niet hoeft te zijn, hun zo is bijna 99% zeker (ik dacht in you're dreams!!).Ik heb het direct via msi gedaan.Dus gewoon msi gebelt ;) Zeggen ze daar ja je hebt geen 3 jaar garantie, maar voor jou maken we een uitzondering O-) (ook gelul van de bovenste plank :r ).
K7Pro is al zo oud als ik weet niet wat, toen hadden ze nog geen 3 jaar garantie.

Verder betekent 4 rode LEDs eerder kapot mobo dan kapotte CPU ja. Heb de mijne zonder nadenken gewoon op garantie gebracht, die CPU moest gewoon goed zijn. Bleek dat ik ook nog gelijk had, want nu draait het systeem weer als een tierelier met een ECS bord :D

Verwijderd

Het kan best kloppen dat je je oude terug kreeg, voorzover ik kon lezen op het MSI forum vervangen ze de chip (of een aantal andere dingen) maar krijg je je oude weer terug, maar dan gerepareerd

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:41:
Het kan best kloppen dat je je oude terug kreeg, voorzover ik kon lezen op het MSI forum vervangen ze de chip (of een aantal andere dingen) maar krijg je je oude weer terug, maar dan gerepareerd
Het punt is weet niet of dit de mijne is :?
Er zit n.l een sticker op de via chip die er half afgepulkt is en die had ik er NIET opzittuh (zo'n afgepulkte sticker). :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:56:
[...]

Het punt is weet niet of dit de mijne is :?
Er zit n.l een sticker op de via chip die er half afgepulkt is en die had ik er NIET opzittuh (zo'n afgepulkte sticker). :?
Je hebt gewoon een gerepareerd moederbord teruggekregen, maakt toch niet uit of ie van iemand anders was, hij doet het toch??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 20:24:
[...]

Je hebt gewoon een gerepareerd moederbord teruggekregen, maakt toch niet uit of ie van iemand anders was, hij doet het toch??
psies, ik heb trouwens eigenlijk geen problemen met msi, had laatst een probleem met usb maar dat was mijn fout later :/

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 18:59:
volgens :) mij :( heb ;) jij >:) last :> van :P de :9 emoticon :r ziekte :o , :*) ik :'( zou 8) maar :+ snel :D naar _/-\o_ de :Y) dokter (8> gaan :7 als :9~ ik O+ jou :O was }:O

:/ ontopic :|

Is B) wel :X verrot :? dat 8)7 je |:( dezelfde O-) terug :z kreeg :Z

;( /ontopic })
Ik zou maar snel een afspraak maken ja,
zou er je btw een uitkering voor krijgen,
Jij Neeeehh, een Emoticon zieke,
Ma/Pa ooooooooohhhhhhh, ga maar even rustig msnen met oma dan ! :P
Pagina: 1