Toon posts:

Seach is kut, waar kan ik Nvidia overclock prog downen?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste wil ik effe zeggen dat sinds het hele forum via het nieuwe systeem werkt, ik niks meer normaal kan vinden. De seach werkt voor geen ene meter!
Ik zocht nu een prog om mijn asus V7700 geforce 2 gts over te clocken in XP.
Waar kan ik die downen en/of hoe heet het progje?

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-01 09:29

bloasfist

Slot-A Crew

Allereerst move.to/V&B
En kijk dan gelijk ff in de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen. Daar staat het namelijk tussen..
Verder deel ik je mening over de staat waarin de search verkeert op het moment...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-02 12:52
bloasfist schreef op 11 september 2002 @ 18:10:
Allereerst move.to/V&B
En kijk dan gelijk ff in de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen. Daar staat het namelijk tussen..
Verder deel ik je mening over de staat waarin de search verkeert op het moment...
Arethusa

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Tijdelijk extra searchengine.
Bovendien vind ik het een beetje overbodig om in je topictitel dergelijke woorden te gebruiken. Niet dat ik er niet tegen kan, maar sommige nemen er wel aanstoot aan ;). Brak vind ik altijd wel een leuk woord :P

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:49
1) zoals al gezegd is kut hoeft niet in de topic titel
2) search is niet enigste waar je info uit kan vissen.. sticky topics doen het vaak ook erg goed..
3) ook google wil je best helpen

succes

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

search? kut? google doet t prima hoor!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Doet is ff www.google.com dan :z

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
Maar het feit blijft dat de vorige/oude search wel resultaten opleverde en nu krijg je nix/nada. Dus dan kan je wel leuk google opnoemen maar als we dat allemaal deden dat bestond dit formum ook niet meer.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:23:
Maar het feit blijft dat de vorige/oude search wel resultaten opleverde en nu krijg je nix/nada. Dus dan kan je wel leuk google opnoemen maar als we dat allemaal deden dat bestond dit formum ook niet meer.
er zijn zat dingen te vragen die niet met google te vinden zijn, dus het forum zou wel degelijk blijven bestaan

Verwijderd

Gewoon google doen , geeft meer dan genoeg results :o

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

helemaal eens!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:49
nou hoef je jezelf er niet onderuit te gaan lullen
dit forum is ook voor andere dingen als mensen die roepen dat de search kut is en waar ze een overclock progje kennen vinden...
google vind zulke simpele vragen wel...
en de STICKY TOPICS zijn er niet voor niets..
dus zorg eerst eens dat je beetje oplet voordat je gaat zegge da iedreen wel google.com kan roepen..

Verwijderd

cryptapix schreef op 11 september 2002 @ 22:39:
[...]

nou hoef je jezelf er niet onderuit te gaan lullen
dit forum is ook voor andere dingen als mensen die roepen dat de search kut is en waar ze een overclock progje kennen vinden...
google vind zulke simpele vragen wel...
en de STICKY TOPICS zijn er niet voor niets..
dus zorg eerst eens dat je beetje oplet voordat je gaat zegge da iedreen wel google.com kan roepen..
LOL good comment _/-\o_

Verwijderd

Misselijke titel en een vraag die in sticky topics behandeld word.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.