muis scrolvertraging

Pagina: 1
Acties:

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Ik heb net een nieuw systeem met oa een Mouseman Dual Optical. Een probleempje: als ik m op de USB poort probeer aan te sluiten terwijl Windows loopt krijg ik tijdens de installatie de volgende error: SystemRoot\system32\drivers\lhidusb.sys device driver could not be loaded. Error Status was 0xc0000034.

Als ik m aansluit om pas daarna op te starten krijg ik een blue screen. Device manager zegt het volgende: This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31) You need to restart your computer before the changes you made to this device will take affect.

Heeft Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen.

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• Apothor
En nog een puntje: als ik m op de USB poort probeer aan te sluiten terwijl Windows loopt krijg ik tijdens de installatie de volgende error: SystemRoot\system32\drivers\lhidusb.sys device driver could not be loaded. Error Status was 0xc0000034.

Als ik m aansluit om pas daarna op te starten krijg ik een blue screen. Device manager zegt het volgende: This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31) You need to restart your computer before the changes you made to this device will take affect.

Heeft Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen

• Apothor
Niemand?

• Apothor
Mmmmmmmm ok laat t scrollen maar ff zitten: was verwachten smooth scrollinguit te zetten :)

Maar daar krijgen we weer een nieuw probje voor in de plaats: hoe heet de functie van de rechtermuisknop normaal? Want rechtsklikken op een geminimaliseerde IE window om m te sluiten werkt niet meer.....

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

Context menu/Alternate select

• Apothor
Tsja die had ik al en hij deed t niet; maar nu op magischer wijze weer wel. Dus dat is weer een probleem minder. Nu nog zover komen dat ie werkt op USB poort

• Apothor
Ik schop nog maar s een keertje....
(Waar t nu dus om gaat is t USB probleem: 2e post)

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Chupa Chup schreef op 12 september 2002 @ 21:29:
Ik schop nog maar s een keertje....
(Waar t nu dus om gaat is t USB probleem: 2e post)
Je hebt al 6 berichten geplaats in 2 dagen !!!
Pas dan ff je openings post aan ofzo !!!

Ontopic

Zijn je usb drivers geinstaleerd,
en zit je niet met usb 1.1 en 2.0 te kloten...
Mischien Via 4 in 1

• Apothor
Je hebt al 6 berichten geplaats in 2 dagen !!!
Pas dan ff je openings post aan ofzo !!!
Misschien idd wel handig dus bij deze..
Btw zes posts in 3 dagen: ik zie mensen hier binnen 5 minuten topics schoppen!? Ik maak 6 posts in 2 dagen, waarbij ik telkens weer een stukje info toevoeg en ik ben fout bezig? Niet overdrijven aub!
En waarom kan je een topic niet gewoon altijd veranderen als topicstarter!?
Is dat niet heel handig?
Zijn je usb drivers geinstaleerd
Mijn USB controller werkt correct volgens Windows, echter als ik de muis probeer te installen terwijl windows draait roept ie op een gegeven moment wel dat de muis niet functioneert omdat r verderop in de lijn een probleem is met een device....
en zit je niet met usb 1.1 en 2.0 te kloten...
Ik ben bang dat ik dat niet kan zeggen. Van mijn Abit KX-333R staat niet in het gebruikershandboek en niet op de site wat voor een USB het is en van mijn Logitech MouseMan Dual Optical kan ik t ook nergens vinden. Hoe geeft dit problemen dan? En hoe kan ik erachter komen wat voor een soort USB beiden zijn en of dit ook idd het probleem veroorzaakt ?
Mischien Via 4 in 1
Die zijn geinstalleerd gelukkig!

• Apothor
Nou bij een frisse install (noodgedwongen na een hanger tijdens het herpatitioneren :(((( ) vormt het geen probeem!???

Pagina: 1