ik heb een form en daarin wordt tevens een rechtermuisklikmenu in geladen.
nu is het echter zo dat als je op een mapje klikt het rechtermuismenuutje 2 opties heeft. klik je op een file dan moet het menuutje 3 opties hebben.
echter mijn html is dan al geschreven natuurlijk.
hoe kan ik mijn code bij de bestaande html code invoegen.Als je op een file of map klikt leest die uit waar je op hebt geklikt. en roept dan reloadmenu() aan.
deze code maakt nu een nieuwe html file aan ipv er bij te zetten. hoe doe ik dat?
in id2target staat dan --->of "map" of "file" afhankelijk van waar je klikt.
dnd = de naam van het form.
Hoop dat mijn bedoeling duidelijk is
nu is het echter zo dat als je op een mapje klikt het rechtermuismenuutje 2 opties heeft. klik je op een file dan moet het menuutje 3 opties hebben.
echter mijn html is dan al geschreven natuurlijk.
hoe kan ik mijn code bij de bestaande html code invoegen.Als je op een file of map klikt leest die uit waar je op hebt geklikt. en roept dan reloadmenu() aan.
deze code maakt nu een nieuwe html file aan ipv er bij te zetten. hoe doe ik dat?
in id2target staat dan --->of "map" of "file" afhankelijk van waar je klikt.
dnd = de naam van het form.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <script language="JavaScript">
function reloadmenu() {
if (document.dnd.id2target.value == 'map')
{
alert("This is map action")
}
else
{
document.write("<div class='menuitems' id='migrateAction' onclick='javascript:self.dnd.mir.value=1;top.leftFrame.mig.location.href='migrateoverview.cfm';' url='javascript:dnd.submit();'>[img]'<cfoutput>#updatepath#</cfoutput>images/icons/sort.gif'[/img] Copy to clipboard</div>");
//alert("This is a file action");
}
}
</script> |
Hoop dat mijn bedoeling duidelijk is