TV Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Hell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 20:40
Als ik mn Tv aansluit op mn GF2 MX 200 via de tulpstekker, dan slaat mn TV uit, en af en toe gaat hij hele rare geluiden maken.
ik weet zeker dat ik de juiste stekkertjes op de juiste plek heb geprikt en dat de instellingen moeten werken... hij heeft het namelijk eerder wel gedaan
iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? moet ik een nieuwe TV halen of een nieuwe GF? of is er toch iets anders fout?

Verwijderd

misschien is het stekkertje deffect.Een los contact of zo waardoor een deel van de stroom nie doorkomt en de TV niet weet wat ie moet doen.Ok de reden waarom het stekkertje kapot zou zijn is slecht maar test dat eerst eens even uit , ga naar familie toe of zo en test met je eigen pc en GF de stekker plus kaart op hun TV.Kan ook dat 2 kabeltjes mekaar in de stekker raken.Je krijgt dan ook een rare stroom door die door de TV misschien anders gezien kan worden.Verder weet ik er ook niet zoveel van.De TV zal het niet zo snel aan liggen denk ik.De GF kan het wel eens aan liggen maar test eerst even of het kabeltje niet op 1 of andere wijze deffect is.Verder kan ik je ook niet helpen ( sorry voor deze n00bie uitleg)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
welke resolutie open jij je tv?

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Dr_Hell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 20:40
640x480 of 800x600
het heeft eerst gewerkt, maar ik heb een tijdje zo'n oude nintendo op de tv gehad en nu doet hij het niet meer, bij de nintendo doet hij het wel.
kan het liggen aan dat de tv en de pc op verschillende stopcontacten zijn aangesloten en dat ik geen geaarde sopcontacten heb?