IK heb hier een IBM Computer, met hetvolgende erin: Realtek netwerkkaartje + 3com Netwerkkaartje + @home netwerkkaartje, verder zit er een floppydrive in. NU ben ik op zoek naar een simpele router programmaatje die internet deelt en draait op een Floppy, ik heb met de search al verschillende dingen geprobeerd. ( zoals Coyote Linux, Freesco ) alleen omdat ik een complete n00b
ben kwa Linux, ben ik toch op zoek naar iets makkelijks, Coyote is lekker makkelijk, alleen je kan der maar 1 Netwerkkaart + 1 ehternetkaart meej instalerren, en aangezien ik 2 netwerkkaarten heb werk da niet zo
, iemand nog een goeie simpele router software die op een flop draait ?
Verwijderd
Als je n00b bent kun je toch ff de manual van freesco lezen? Ik denk dat er weinig floppy based windows/DOS oplossingen zijn
Verwijderd
That's the real tweakers spirit, suc6 ermeeVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:14:
ok ga ik dat nu uitproberen
Verwijderd
ik ben niet zo'n freesco fan ... het is free ... dat is eigenlijk het enige voordeel
Sygate is mijn ding... echt supersimpel ...
Sygate is mijn ding... echt supersimpel ...
Verwijderd
Waarom wil je perse over 2 NIC's delen? Anders haal je die ene eruit, en kan je gewoon coyote. Maar idd freesco is echt supersimpel met manual...
Je moet wel Freesco PPPoE hebben voor kabel/xDSL neem maar contact met me op als je vragen heb
Netwerkkaart == ethernetkaart, en spellen is een schone zaakVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:10:
alleen je kan der maar 1 Netwerkkaart + 1 ehternetkaart meej instalerren
Niet voor kabel in de meeste gevallen, lijkt me zoLeonM schreef op 11 september 2002 @ 17:25:
Je moet wel Freesco PPPoE hebben voor kabel/xDSL
Nee, want dat is Windows routing-software.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:31:
maar draait sygate ook op een floppy???
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()