Gigabyte GA-7VAXP, Wie heeft er al ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Ben van plan om deze te halen, heb zeer weinig tijd om te beslissen. Weet iemand al of deze ook weer van die vage bugs heeft als de 7VRXP?

Ben erg benieuwd naar ervaringen van gebruikers, die revieuws heb je tegenwoordig ook nie veel meer aan... Toen de 7vrxp uitkwam werd ie overal de lucht in geprezen maar kijk ns hier op GOT hoeveel problemen ermee waren :(

Verwijderd

Lees dit maar eens...

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

hehe, idd :z

Beter maar een KT333 halen denk ik.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Marsman83
Dat had ik al gelezen, ik ben vooral benieuwd hoe deze met de ATI Radeon 8500 werkt, aangezien de 7VRXP daar nogal moeite mee had.

Een KT333 heb ik al, de MSI kt3 aru maar ik kan hem ruilen tegen wat bijbetalen.

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
woei foutje 8)7

Verwijderd

Fraggler schreef op 11 september 2002 @ 17:18:
[...]

Dat had ik al gelezen, ik ben vooral benieuwd hoe deze met de ATI Radeon 8500 werkt, aangezien de 7VRXP daar nogal moeite mee had.

Een KT333 heb ik al, de MSI kt3 aru maar ik kan hem ruilen tegen wat bijbetalen.
Als je het echt gelezen hebt snap ik niet dat je 'm nog wilt... Ik zou maar eens naar de Asus A7V8X gaan kijken...

• Marsman83
Vanwege dat die XP 2600+ niet wou draaien? Dat zou opgelost worden in de produktie revisie, anders wel een bios fix ofzo. Ik heb nu een 1800+@2100+ dus, mijn volgende cpu wordt toch de Hammer :P En ik kan die voor weinig extra aankomen, de a7v8x met raid is een stuk duurder.

Verwijderd

Zeker een gaaf bordje, ben van plan deze te kopen icm met een AMD 2500+ CPU (2Ghz @ 333Mhz). Maar kan die proc nog nergens vinden? Weet iemand toevallig wanneer die uitkomt??

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier stond iets totaal onzinnigs...

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

GigaByte 7VRXP KT333

Ik zou daar verder gaan aangezien hier toch echt geen nieuwe topic aan gewijdt dient te worden denk ik dan ?
Waar slaat dat nou weer op? Dit is toch een ander moederbord of had je de A voor een R aangezien?

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Enforcer kan niet lezen..
laat / moe / etc :)

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Ok, dan is het goed.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Ga morgen het bordje bestellen omdat mijn oude kt7 niet meer helemaal leeft (ide connector kapot en ook 2 dimm sloten :?)

Persoonlijk vind ik het bordje er erug fijn uitzien. Ome tom heb een leuk testje gedaan alleen de bugs die hij meld zijn op een sample dus... En dat ie nog niet een 2600+ ondersteund sja.... dat wordt wel opgelost met een bios update

Het lijkt mij echt een superbordje die absoluut overcompleet is... serial ata en bluetooth leuk hoor maar nog niet veel gebruikt en dus ook duur...

• Marsman83
Zodra ik mijn andere mobo kwijt ben dan ga ik hem bestellen!
Post mijn resultaten wel in "Het Gigabyte GA-7VAXP probs/ervaringen Topic" :D

• Vorkie
  • Niet online
Dezjay schreef op 11 september 2002 @ 23:17:
Ga morgen het bordje bestellen omdat mijn oude kt7 niet meer helemaal leeft (ide connector kapot en ook 2 dimm sloten :?)

Persoonlijk vind ik het bordje er erug fijn uitzien. Ome tom heb een leuk testje gedaan alleen de bugs die hij meld zijn op een sample dus... En dat ie nog niet een 2600+ ondersteund sja.... dat wordt wel opgelost met een bios update

Het lijkt mij echt een superbordje die absoluut overcompleet is... serial ata en bluetooth leuk hoor maar nog niet veel gebruikt en dus ook duur...
Denk dat dat wel ondersteunt wordt, zal wel raar zijn want mijn Ga7VRXP ondersteunt het wel en ja, ik draai er eentje :) en hij is snel ja :)

Verder zit ik ook te denken aan dit bordje, maar dan voor me 3de pc, want dat is nu een gare kt133 chipset van 1 of andere tokio merk wat ik niet ken :P dus ja, denk wel dat het weer een GigaByte wordt, want ik heb er totaal geen problemen mee :)

En blueTooth lijkt mij handig voor me telefoon en serial Ata voor de lol ofzow, zal niet weten wat ik er op dit moment mee moet... maarja, beter prepared op de toekomst dan dat je elke 2 maanden nieuw moederbord moet kopen

Verder hoop ik dat SATA snel op de markt gebracht wordt, mede doordat, als het meezit dan, de schijven van ATA (hopelijk) goedkoper worden :)
ja, nederlandse opmerking, zo goedkoop mogelijk hehe

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Dezjay
Vorkie schreef op 12 september 2002 @ 00:24:
[...]

Denk dat dat wel ondersteunt wordt, zal wel raar zijn want mijn Ga7VRXP ondersteunt het wel en ja, ik draai er eentje :) en hij is snel ja :)

Verder zit ik ook te denken aan dit bordje, maar dan voor me 3de pc, want dat is nu een gare kt133 chipset van 1 of andere tokio merk wat ik niet ken :P dus ja, denk wel dat het weer een GigaByte wordt, want ik heb er totaal geen problemen mee :)

En blueTooth lijkt mij handig voor me telefoon en serial Ata voor de lol ofzow, zal niet weten wat ik er op dit moment mee moet... maarja, beter prepared op de toekomst dan dat je elke 2 maanden nieuw moederbord moet kopen

Verder hoop ik dat SATA snel op de markt gebracht wordt, mede doordat, als het meezit dan, de schijven van ATA (hopelijk) goedkoper worden :)
ja, nederlandse opmerking, zo goedkoop mogelijk hehe
Hmm sja ik weet het niet hoor Bluetooth zie ik zo wie zo niet zo zitten vaag gedoe en dat serial ATA zal in het begin zo duur zijn dat je meteen een rolberoerte krijgt.. Denk dat ik maar 2 WB 80gb met 8mb cache neem en die in raid 0 zet

• Marsman83
Heeft nog niemand hier op GOT dit bordje?? Ben heel erg benieuwd hoe dit plankje in 'het veld' presteerd!! Vooral in combinatie met een radeon 8500 en of ie wel op standaart op 166 kan draaien en hoeveel verder je hem dan kan clocken :P

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
Ik denk dat ik eerst voor de Abit AT7 Max 2 (niet goed ) dan voor de Epox 8K9A3+ (weet niet precies wanneer deze borden te koop worden )

past precies bij mijn Raedon 9700 Pro :)

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• Dezjay
he damm.. hij zo vandaag binnen moeten komen TPG is al geweest weeet nie zeker of gistron ook via tpg verstuurd als het naar een bedrijf moe :( wil me pc weer hebben draaien...

• Marsman83
Dezjay schreef op 13 september 2002 @ 12:32:
he damm.. hij zo vandaag binnen moeten komen TPG is al geweest weeet nie zeker of gistron ook via tpg verstuurd als het naar een bedrijf moe :( wil me pc weer hebben draaien...
Zou je als je m heb draaien dan de results willen posten? Wat voor voltages je nou eig kan instellen en hoever je m kan overclocken (als je aan overclocken doet).
Ik zit namelijk te twijfelen of ik deze of de abit kd7 zou gaan halen.

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
Fraggler schreef op 14 september 2002 @ 13:04:
[...]

Zou je als je m heb draaien dan de results willen posten? Wat voor voltages je nou eig kan instellen en hoever je m kan overclocken (als je aan overclocken doet).
Waroom de ABIT KD7 neem direct AT7-MAX2 ???

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• Dezjay
Fraggler schreef op 14 september 2002 @ 13:04:
[...]

Ja zal ik doen maar heb hem nu nog nie... dus zal maandag wel worden :(

• Chadi
  • Laatst online: 24-06 16:47
Dezjay schreef op 13 september 2002 @ 12:32:
Gistront? ken je lang wachten... ik wacht nog steeds op een reepje DDR van vorig jaar November.

• Marsman83
SlowikPL schreef op 14 september 2002 @ 13:31:
[...]

Waroom de ABIT KD7 neem direct AT7-MAX2 ???
Zat ik ook aan te denken maar die is nogal prijzig, al die extra's hebben niet veel nut, als ik een S-ATA schijffie ga halen dan haal ik wel een aparte controller denk ik. Moet eerst zien dat da een snelheids winst oplevert.

• Marsman83
Chadi schreef op 14 september 2002 @ 17:48:
[...]

Gistront? ken je lang wachten... ik wacht nog steeds op een reepje DDR van vorig jaar November.
Misshien dat je ns contact met ze moet opnemen, ik hier altijd een levertijd van max 2 dagen! Maarja dat kan natuurlijk wel ns verschillen.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33
heb hem donderdag besteld via bedrijf (compu winkel) en dus sja hij moet zo komen ....

• Marsman83
Ik ben benieuwd of we eerst weer moeten wachten op nieuwere revisie's zoals bij de 7vrxp ;) Overigens zijn daar bij rev 2.0 de problemen opgelost.
Pagina: 1