Dezjay schreef op 11 september 2002 @ 23:17:
Ga morgen het bordje bestellen omdat mijn oude kt7 niet meer helemaal leeft (ide connector kapot en ook 2 dimm sloten

)
Persoonlijk vind ik het bordje er erug fijn uitzien. Ome tom heb een leuk testje gedaan alleen de bugs die hij meld zijn op een sample dus... En dat ie nog niet een 2600+ ondersteund sja.... dat wordt wel opgelost met een bios update
Het lijkt mij echt een superbordje die absoluut overcompleet is... serial ata en bluetooth leuk hoor maar nog niet veel gebruikt en dus ook duur...
Denk dat dat wel ondersteunt wordt, zal wel raar zijn want mijn Ga7VRXP ondersteunt het wel en ja, ik draai er eentje

en hij is snel ja
Verder zit ik ook te denken aan dit bordje, maar dan voor me 3de pc, want dat is nu een gare kt133 chipset van 1 of andere tokio merk wat ik niet ken

dus ja, denk wel dat het weer een GigaByte wordt, want ik heb er totaal geen problemen mee
En blueTooth lijkt mij handig voor me telefoon en serial Ata voor de lol ofzow, zal niet weten wat ik er op dit moment mee moet... maarja, beter prepared op de toekomst dan dat je elke 2 maanden nieuw moederbord moet kopen
Verder hoop ik dat SATA snel op de markt gebracht wordt, mede doordat, als het meezit dan, de schijven van ATA (hopelijk) goedkoper worden

ja, nederlandse opmerking, zo goedkoop mogelijk hehe
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter