monitor lijkt te doubleren?

Pagina: 1
Acties:

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 13:33
hallo!

Ik heb een Dell 17" nu ongeveer een jaar geleden gekocht. En nu heb ik de laatste 2 dagen echt ZO iets vaags.

Alles staat 2x op de monitor.
Als ik dus een wit vlak met een zwarte streep heb dan staat daarnaast een roze streep en Alles wordt zo gecopierd. En dat is lelijk en ik krijg er hoofdpijn van.

Wat moet ik doen?

model van de monitor is mij onbekend en zit op een Geforce1
Het ligt aan de monitor want als ik de window naar een andere monitor sleep (dual monitor) danis het wel goed.

Verwijderd

je moet de alignment van het rode kleurenkanon aanpassen. Kan je via het OSD menu doen op de meeste monitoren.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik zou voor de zekerheid nog ff een andere monitor op je geforce aansluiten om te checken of het echt aan de monitor ligt en niet aan de kaart. Doet ie het dan wel goed dan ligt het dus aan de monitor en zou ik gewoon gebruik maken van de garantie (is meestal 3 jaar).

Ik denk trouwens dat het probleem te maken heeft met de kabel, dus probeer het aansluitinkje een beetje te bewegen of kijk of er geen pinnetjes omgebogen zitten. Is het dan nog niet geod verder niks meer doen en gewoon garantie claimen. Niet zelf proberen te maken oid...

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:41

dodo79

witte dikke tonnie

aha, een rode mislanding, zoals gezegd moet het rode kanon afgeregeld worden.
hoe dat bij jouw monitor gaat weet ik niet, maar kan op verschillende manieren.
via je menu, of via de ringen achter op de beeldbuis, let wel op deze zitten vast gelijmd

omdat het kan!

Verwijderd

Is het een e771 p ?
dan de twee brightness toetsen indrukken bij aanzetten.
Overigens kan je ook mis-convergentie hebben, dan helpt het truukje niet.
In dat geval stuur je het terug naar winkelier die het laat repareren.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 13:33
ik heb hem helaas gekocht op de beurs als zon 2dehands maar dat is echt al lang geleden!
Pagina: 1