[PCMCIA]CF reader wordt niet herkend...

Pagina: 1
Acties:

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ik heb net een Compact Flash Reader gekocht van Kingston, en de drivers geinstalleerd (er wordt niets bijgeleverd maar gewoon die van windows gebruikt) en hij wordt nu gezien als een Standard IDE/ESDI Hard Drive Controller

Dat is op zich conform de handleiding maar ik krijg in het mijn computer menu echter geen extra drive en daar staat niks over in de gebruiksaanwijzing. Iemand enig idee wat te doen?

OS is Win98 (first edition dus)

• SEFje
VOlgens mij heeft niemand ehm gezien... ff uppen maar. :|

Verwijderd

zoeken naar nieuwe drivers en die proberen?

• SEFje
opzich hoort het te werken met de drivers die bij windows 95 horen, en ik draai windows 98 dus ik mag aannemen dat het daar ook wel mee zou werken :?

Verwijderd

blijkbaar niet dus zal je toch iets moeten proberen.

door er naar te kijken en vol te houden dat het zo zou moeten werken lost het probleem niet op!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

SEFje schreef op 11 september 2002 @ 21:43:
VOlgens mij heeft niemand ehm gezien... ff uppen maar. :|
Volgens de FAQ Forumgedrag mag je niet binnen 24h kicken. Niet meer doen dus, thnx :)

• SEFje
BalusC schreef op 11 september 2002 @ 22:13:

[...]
Volgens de FAQ Forumgedrag mag je niet binnen 24h kicken. Niet meer doen dus, thnx :)
mja ok maar ik kon het voor mezelf rechtvaardigen omdat ik dacht dat ik misschien op een onhandig moment had gepost en dat mijn topic daarom naar onder was gezakt (je kon hem al niet meer zien) en mensen kijken al niet zo bijster vaak hier dus ja... :)

maar ik zal het niet meer doen O-)

Verwijderd

Misschien moet je maar eens contact opnemen met de leverancier, aangezien iedereen op GOT je verder weigert te helpen :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Weigert te helpen? Sja, ik heb weinig verstand van CF en het lijkt me ook niet dat hier relatief veel mensen met zo'n CF rondlopen.. Gewoon geduldig afwachten dus of idd eens contact opnemen met de leverancier :)
Pagina: 1