Toon posts:

[CM] [IDEE] Muis Modje [IDEE]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz, ik kwam net op het idee! Ik weet niet of het allemaal mogelijk is, maar als het te maken valt is het misschien toch wel leuk! B) :9~

Mijn idee was dat je aan de binnenkant van een muis, precies dat rondje eruit boort/dremelt. Zodat je het bolletje kan zien. Daarna stop je er een WIT balletje in en een blacklight ledje (als ze bestaan :) ) Dan maak je nog voor het gaatje iets van (buigbaar) plastic.

Dus als je door het gaatje kijkt zie je je muis-balletje 8)

*Het is maar een idee!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Probeer het op een oude muis, zou ik zeggen :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Tegenwoordig heeft bijna iedereen een optische muis... :P
Lijkt me ook wel mooi met een UV-LED (ja ze bestaan er is net zelfs een IA gestart :D), maar volgens mij werken die cameraatjes daar niet mee (en zijn er niet zulke felle UV-LEDs)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het wel een keer ff probeeere...maar dan met een gewoone led, want ik heb geen UV ledjes

Verwijderd

hmm ik heb al een keertje een ledje bij ingebouwd ik had hem aangesloten op de + en - mar toen deed mijn muis het niet meer

Verwijderd

Topicstarter
als je een ledje wil aansluiten moet je hem op het gele draadje en het oranje draadje solderen.

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 15:35
muis met ledje erin is mij wel gelukt (wel met weerstand natuurlijk) , half life loge er in gedremelt etc. maar ben de muis nu al een paar maanden kwijt :D

denk dat ie in zijn muizeholletje gekropen is ofzo :+

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

maak een staart aan je muis:)

Ja doe maar.

Verwijderd

Ik heb nog zo'n microsoft intellimouse met scrollwheel (beetje gedateerd, maar heel erg fijn muisje) en onlangs heb ik daar wat rode led's ingebouwd, er komt nu dus een heel vet rood schijnsel langs het scrolwieltje naar buiten :)
Pagina: 1