Toon posts:

Monitor Probleempje: Beeld blijft verschuiven na instellen.

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje, namelijk als ik mijn beeld van mijn (nieuwe) monitor precies goed heb uitgerekt en verschuift, dan is het vaak zo dat als ik hem opnieuw heb opgestart heel het beeld weer is verschoven. Dan zie ik bijvoorbeeld nog maar de helft van mijn Start-balk!
Dan begin ik weer opnieuw, maar daarna doet het probleem zich weer voor!
Zelfs in de boot staat mijn beeld te ver naar links, zodat ik de eerste letters niet kan lezen!
Hoe kan dit?????? :?

Ik heb een Microvision AS 1795FD 17 1600x1200 0.22mm dp en draai een resolutie van 1024x768 @ 75hz
Ik heb Win XP en een NVIDIA GeForce4 MX420 waarvan ik de laatste drivers/detonators heb gedownload.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Monitor pas instellen nadat ie een uur ofzo heeft aangestaan. Tijdens het opwarmen verschuift het beeld altijd ietsje (dat is iig zo bij mij op een LG 915)

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 16:49

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

niet software-matig instellen, maar met de knopjes op jouw monitor.
zou het "probleem" moeten opplossen

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inmiddels geprobeerd.
Ik heb m eerst een uur aan laten staan en vervolgens opnieuw ingesteld met de knopjes op mn monitor, maar nu wil ie nog wel eens verschuiven.
Wel in mindere mate moet ik zeggen!
Heeft iemand nog een idee?

Verwijderd

Duidelijke topictitel levert misschien meer resultaat...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:04

Jaymz

Keep on moving !

Titelfixje :)

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-02 15:13

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Dat verschuiven heb ik ook en is ook normaal denk ik,als je instelt na 30 min -1 uur dan is het ook niet meteen goed bij het aanzetten na en tijde uit geweest en afgekoeld te zijn ,moet je weer wachten tot je beeldscherm opgewarmd is(30 min-1 uur) : )

Specs

Verwijderd

Probeer eens met een andere refresh.
Dus 1024@768 @85 hz, Het zou kunnen dat de 75 hz van jou geen factorymode maar een usermode.
1024*768 85 is wel een factorymode bij de meeste monitoren.deze mode zijn door de fabriek al optimaal afgeregeld, usermode niet .
Pagina: 1