LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
ALs je op een nieuwe PC inlogd, kan je een vinkje zetten om alle voorgaande sessies te beëindigen. Probleem opgelost.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
jah, ik weet ondertussen ook al wie het gedaan heeft...
Tja, je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen account. Je bent waarschijnlijk vergeten om je uit te loggen op een PC die voor meerdere personen beschikbaar is (school, broertje etc.) Aangezien je jezelf al hebt uitgelogt zal er verder geen actie worden ondernomen. Het vrijgeven danwel afgeven van een IP adres wordt niet gedaan.
Maar aangezien er geen echt "misbruik"is gemaakt van je account (in de zin van irritant gedrag of warezrequesten) zou ik bijna met zekerheid willen zeggen dat het hier niet bewust is gedaan...
Volgende keer gewoon wat waakzamer zijn over je account
Maar aangezien er geen echt "misbruik"is gemaakt van je account (in de zin van irritant gedrag of warezrequesten) zou ik bijna met zekerheid willen zeggen dat het hier niet bewust is gedaan...
Volgende keer gewoon wat waakzamer zijn over je account
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
huh spanje, arg die ene die ik het vroeg maakte dus een geintje.. maar ik kom idd niet vaak (lees: nooit) in spanje...
nou ik heb pw enzo veranderd dus het zal wel goed zijn zo
euhm lol 
dus iemand zit vanuit Spanje topics te openen onder jou naam
uitloggen op alle pc's --> pass veranderen --> klaar
dus iemand zit vanuit Spanje topics te openen onder jou naam
uitloggen op alle pc's --> pass veranderen --> klaar
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Pagina: 1