Toon posts:

Dual P3 secc2 koeling gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n beetje elke webwinkel afgestruind, maar ik kan nergens meer fatsoenlijke secc2 heatsinks vinden, enigste wat nog beschikbaar is op ocshop.nl zijn de golden orb's, maar die zijn dus mooi te groot voor m'n dual.

Heeft iemand enig idee waar ik nog secc2 heatsinks kan halen, ik zoek het liefst
2 beesten van sinks zodat ik ze passief kan koelen. doe ik nu ook al met m'n gare coolermaster sinks maar nu worden m'n p3's 75 graden, en dat vind ik niet echt fijn :)

• petturik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 15:55

petturik

aka Captain Stubing

Misschien is dit een idee als je al wel sinks hebt.

http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=34175

Is een beugel met fan die je boven je CPU kan hangen. Gebruik hem zelf ook in een dual servertje omdat ik hetzelfde probleem als jou had (ook gare heatsinks waar zelfs geen fan opkon). Is niet al te duur ook trouwens. :)

nihongo ga sukoshi hanasemas

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bevestig ik dat ding in godsnaam? :)

• petturik

petturik

aka Captain Stubing

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:57:
Hoe bevestig ik dat ding in godsnaam? :)
vrij simpel eigenlijk, je monteert em waar ook je PCI kaarten gemonteerd worden. De beugel zorgt er dan voor dat ie precies boven je procs komt te hangen. :P

Verwijderd

Topicstarter
Ahaaa.. ben alleen bang dat mn voeding er dan tussen zit :)

Maar eigenlijk ben ik op zoek naar 2 dikke vette heatsinks voor secc2, ik wil juist af van die fans

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Een 80mm is al redelijk wat stiller, en zet die maar eens op 7 volt ofzo, nog altijd redelijk goeie airflow!
Ik zou niet moeilijk doen en een Enermax fan kopen, zit een regelaar op en die op de helft zetten.

• petturik

petturik

aka Captain Stubing

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:41:
Ahaaa.. ben alleen bang dat mn voeding er dan tussen zit :)

Maar eigenlijk ben ik op zoek naar 2 dikke vette heatsinks voor secc2, ik wil juist af van die fans
Kweet niet of dat zo makkelijk gaat met die 'ouwe' processors. Ik heb dus 2 pentiumIII 500's en die werden loeiheet zonder koeling.

Bovendien zit er bij die zalman koeler een verloopstekkertje bij waardoor die fan superstil loopt en toch nog goed koelt.

[ Voor 0% gewijzigd door petturik op 11-09-2002 17:04 . Reden: typos ]

Verwijderd

Topicstarter
K'zal es kijken naar die zalmans, maar inderdaad ze worden schroeiend heet, maar draaien wel vrolijk verder zonder probs, probeer dat maar es met een athlon :D
Pagina: 1